سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

مدیریت درست راه موفقیت و سربلندی کشور را هموار می کند

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید به گونه ای کشور را مدیریت کرد که هیچ گونه وابستگی به دیگران نداشته باشیم، چرا که هدف اصلی ما از انقلاب دستیابی به این مهم بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت اله مصطفی علماء در مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان که امروز (17 بهمن) در حسینیه امام خمینی(ره)برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام اله دهه فجر،به مقایسه شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب با امروز پرداخت و اذعان داشت: شرایط امروز کشور از نظر اثرگذاری سیاسی و معنوی، اقتصادی، اجتماعی و ... به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و پیشرفت های کنونی کشور مرهون انقلاب اسلامی ایران  است

وی تاکید کرد: با توجه به سختی ها و مشکلات موجود در کشور  باید یادمان باشد که در هر شرایطی هدف ما خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و توجه به اصل و جهت را نباید فراموش کنیم. امروز ایران یک قطب است و به تعبیر مقام معظم رهبری ام القرا کشور های اسلامی است و این ها نقش مهم کشور را در شرایط کنونی نشان می دهد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه همه چیز را نمی توان به گردن تحریم ها انداخت، تاکید کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات موجود به نحوه مدیریت ها برمی گردد، چراکه سختی ها و فراز و نشیب ها همواره وجود دارند و چیزی که اهمیت دارد نحوه مقابله با این فراز و نشیب هاست. با نگاهی به اصل انقلاب متوجه می شویم که برای رسیدن به شرایط کنونی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده ایم و این مسئله اهمیت مدیریت در سختی ها و فشار ها را به بهترین  شکل نشان می دهد.

آیت الله علماءدر ادامه به علت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و تاکید کرد: این نامگذاری به این معناست که با تکیه بر توانایی های خود کشور را اداره کنیم و در همه موارد دستمان در جیب خودمان باشد. باید به گونه ای کشور را مدیریت کنیم که هیچ گونه وابستگی به دیگران نداشته باشیم، چرا که هدف اصلی ما از انقلاب دستیابی به این مهم بوده است.

وی ادامه داد: بنابر بیانات مقام معظم رهبری باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم مشکلات آینده کشور را پیش بینی و در راستای حل آن ها برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه های مختلف، گفت: با بهره گیری از این ظرفیت ها می توانیم زمینه های شکوفایی هر چه بیشتر استان را فراهم کنیم. متاسفانه آمار بیکاری استان بسیار بالاست، اما به راحتی و با مدیریت درست می توان این معضل را برطرف کرد.

آیت اله علما: انجام فعالیت های تولیدی را در راستای اشتغال زایی مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: متاسفانه امروزه تعداد کمی از افراد تمایل به انجام فعالیت های تولیدی دارند. گفتنی است: در پایان این مراسم از تلاش های متعهدانه کارگران و کارفرمایان نمونه استان با اهدا لوح های تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد./س

 

برچسب ها: مدیریت ، درست ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.