سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع

نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها، به همت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها امروز و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان، دانشجویان و پژوهشگرانی از سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

در این همایش افزون بر 710 مقاله در زمینه بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها ارائه شد که از این تعداد حدود 300 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این همایش اظهار کرد: برگزاری نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها، افتخاری بزرگ برای مجموعه دانشگاه آزاد و این شهرستان است.

آرمین محمودی با تشریح اهداف برگزاری این همایش ملی گفت: افزایش تولید ملی، توسعه و ترویج دانش حسابداری، مدیریت و مهندسی صنایع در سازمان‌های کشور، معرفی آخرین دستاوردها و تجربیات پژوهشی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: فراهم سازی زمینه تبادل اطلاعات میان اساتید دانشگاهی، مدیران صنایع و مدیران اجرایی، جذب نظر سیاست‌گزاران عالی و مدیران ارشد دولتی از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش ملی است.

محمودی با تشریح محورهای همایش در رشته‌های حسابداری، مدیریت، مهندسی صنایع یادآور شد: سیستم‌های اطلاعات حسابداری، نقش حسابداری در توسعه بازار سرمایه در رشته حسابداری و افق‌های نوین در مدیریت و چالش‌های فراروی مدیریت در رشته مدیریت و مدیریت پروژه و کیفیت در رشته مهندسی صنایع از جمله محورهای نخستین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقای مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمان‌ها است.
 این همایش با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما این شهرستان، دانشگاه آزاد واحد یاسوج و کهگیلویه از امروز به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار می‌شود.
برچسب ها: همایش ، گچساران ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.