سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزيزي عنوان كرد

لزوم تخصيص بودجه مناسب به سازمان‌هاي حمايتي براي مقابله تكدي‌گري در جامعه

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس بر لزوم تخصيص بودجه مناسب به سازمان‌هاي حمايتي اعم از كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي براي كاهش ميزان تكدي‌گري در جامعه شهري كشور تاكيد كرد.

"عبدالرضا عزيزي" نماينده مردم شيروان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح عوامل و زمينه‌هاي رشد پديده زشت تكدي‌گري در جامعه شهري كشور گفت: بيشتر متكديان به علت‌ فقر مالي و يا فرهنگي به اين پديده روي مي‌آورند  كه در اغلب اوقات در دام سودجويان و در شبكه‌هاي تكدي‌گري گرفتار شده و چهره شهرها و در نهايت جامعه را زشت مي‌كنند.

وي در ادامه با انتقاد از كمبود اعتبار سازمان‌هاي حمايتي اجتماعي براي مقابله با پديده تكدي‌گري در جامعه فرهنگ‌محور ايراني افزود: براي رفع و ريشه‌كن كردن اين مشكل،‌ نهادهاي اجتماعي همچون بهزيستي و كميته امداد امام خميني(ره) بايد با حمايت‌هاي مالي دولتي به ايجاد اشتغال و رفع مشكلات فرهنگي مسبب اين موضوع اقدام كنند تا شاهد رشد و گسترش تكدي‌گري در جامعه نباشيم.

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس در پايان تاكيد كرد: ضروري است بودجه‌اي مناسب در اختيار سازمان بهزيستي و كميته امداد امام خميني(ره) قرار گيرد تا آنها بتوانند وظايف خود را در اين زمينه به نحو احسن به انجام رسانده و تكدي‌گري كه يكي از معضلات اجتماعي و فرهنگي جامعه است را  ريشه‌كن كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تکدی ، گری ، عزیزی ، فقر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.