سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدي:

بسيج منبع جوشش ابتکارات و خلاقيت‌ها است

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج منبع جوشش ابتکارات و خلاقيت‌ها است و آرمان‌هاي بلندي دارد که دلسوزانه در صدد تحقق آنها است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدي" رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اولين جشنواره خلاقيت‌ها و ابتکارات بسيج که صبح امروز(چهارشنبه) در سالن شهيد فهميده اين سازمان برگزار شد، اظهار داشت: پايگاه‌هاي بسيج ستون فقرات و ستون اصلي خيمه محلي منسجم و امن ما است.

وي تأکيد کرد: پايگاه‌هاي بسيج محلات بايد با هدايت و رهبري روحانيت و امام جماعت مساجد، اهداف خود را پيش ببرند.

نقدي با بيان اينکه پايگاه مساجد محلات پايگاه محرومان است، تصريح کرد: پايگاه مساجد و محلات، مرجع و پناهگاه محرومان و مظلومان و نقطه اميد و روشني محلات براي تعالي علمي است. در اين پايگاه‌ها بايد کساني که عشق و علاقه به حضور دارند شناسايي و سازماندهي شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به رسالت پايگاه‌هاي بسيج محلات افزود: پايگاه‌هاي بسيج محلات بايد چشم‌اندازهايي براي خود داشته و از همه ظرفيت‌ها و نيروهاي مؤمن و فداکار محلات، براي رسيدن به چشم‌اندازها استفاده کنند.

وي با تاکيد بر اينکه بسيج يک تشکل همه جانبه است، تصريح کرد: بسيج تک بعدي نيست و بايد همه ظرفيت‌هاي نيروي مومن و فداکار انقلاب را براي پيشبرد محلات به کار ببريم؛ بسيج منبع جوشش ابتکارات و خلاقيت‌ها است و آرمان‌هاي بلندي دارد که دلسوزانه در صدد تحقق آنها است.

نقدي با اشاره به اينکه افرادي حرف از بن‌بست مي‌زنند، اظهار داشت: اما بسيج تشکل بن‌بست‌شکن است؛ خواستن توانستن است؛ اين يک جمله ادبي نيست، بلکه يکي از آموزه‌هاي پيامبر اکرم(ص) است. پايگاه‌هاي بسيج آرمان‌هاي بلندي دارد که آنها را دنبال مي‌کند و به هيچ وجه بسيجيان به دنبال بهانه نيستند و حرف از توقف و عدم کار نمي‌زنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: اگر بخواهيم در جنگ نرم پيروز شويم بايد روشي که بسيج به کار بسته را به کار ببريم؛ يعني از ظرفيت‌هاي عظيم بسيج براي حل مشکلات استفاده کنيم، همچنين ما از دولت اين انتظار را داريم که از اين ظرفيت عظيم بسيج بهره‌برداري جدي‌تري داشته باشد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: پايگاه‌هاي بسيج محلات به صورت جدي و با جمع‌آوري ابتکارات و خلاقيت‌ها براي رسيدن به اهدافشان تلاش مي‌کنند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: بسیج ، خلاقیت ، ابتکارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.