سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي بيانيه‌اي

نمايندگان مجلس از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كردند

نمايندگان مجلس طي بيانيه‌اي از مردم براي حضور پرشكوه در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نمايندگان مجلس در جلسه علني امروز(چهارشنبه) طي بيانيه اي از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كردند.

این بیانیه که به امضای 155 نماینده رسیده بود و توسط علیرضا منادی سپيدان عضو هیئت رئيسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

گرامی‌باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه‌سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب‌انگیز فرزندان روح‌الله کبیر در حوزه دانش و فناوری.

بی‌تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره‌ای مردم رنج‌کشیده‌ای است که آرمان‌های بلند اندیشه‌ی اسلام ناب محمدی (ص) را به حوائج پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت‌طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی‌ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی‌که پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ‌ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده‌اند.

اینک که 34 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام‌خواهی و استقلال‌طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می‌شود برخی بی‌اخلاقی‌ها و حرمت‌شکنی‌ها در ساحت سیاسی کشور می‌تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند.

از طرف دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن‌بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان‌های بلند خود بسته است و قوای سه‌گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند.

آنچه در این مسیر انتظار می‌رود آن است که هیچ‌کس برای خود امکان خیره‌سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده‌خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند.

در پایان ما نمایندگان مجلس ضمن تبریک دهه فجر و نثار خالص‌ترین درودها به ارواح طیبه شهیدان انقلاب اسلامی و روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب سترگ الهی از همه ملت سرافراز ایران اسلامی جهت مشارکت پرشور و فعالانه در 22 بهمن ماه دعوت می‌کنیم.

بدون شک این حضور با صلابت می‌تواند یکبار دیگر توطئه در هم تنیده تارعنکبوتی نظام استکبار را خنثی کند.

انتهای پیام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.