سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندر عباس/

اهل سنت حضور گسترده ای در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت

عضو شورای ائمه جمعه اهل‌سنت جزیره قشم گفت: جامعه اهل‌سنت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور گسترده ای در راهپیمائی 22 بهمن خواهند داشت.

  به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،سیداحمد پوازی با بیان اینکه 22بهمن نماد رضایت و شادمانی ملت از پیروزی انقلاب اسلامی است، بیان داشت: برای اینکه شادمانی خود را از آزادی و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی نشان دهیم و بگوئیم که ایران دیگر کشوری نیست که زیر سلطه بیگانگان و استعمارگران قرار بگیرید هر ساله در 22 بهمن شرکت کرده و شرکت می‌کنیم.

امام جمعه اهل‌سنت لافت قشم با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، بر حضور گسترده جامعه اهل‌سنت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد و گفت: بر همه مسلمانان لازم است که در این مراسم بزرگ شرکت کنند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: برای اینکه شادمانی خود را از آزادی و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی نشان دهیم و بگوئیم که ایران دیگر کشوری نیست که زیر سلطه بیگانگان و استعمارگران قرار بگیرید هر ساله در 22 بهمن شرکت کرده و شرکت می‌کنیم.

عضو شورای ائمه جمعه اهل‌سنت جزیره قشم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر حفظ وحدت و همدلی بین برادران مسلمان گفت: به گفته معظم‌له نباید در زمین دشمن بازی کرد و زمینه رخنه کردن دشمن در بین مذاهب اسلامی را مهیا کنیم.

وی برقراری صلح و آرامش بین شیعه و اهل‌سنت را یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: خوشبختانه نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز خدمات خوبی به جامعه اهل‌سنت داشته است و نباید کم‌کاری های برخی مسئولین رده پایین را پای مسئولان خدوم رده بالا قرار دهیم زیرا این مسئله در زمان پیامبر(ص) نیز پیش می‌آمد.

امام جمعه اهل‌سنت لافت قشم رهبرانقلاب را سکان‌دار کشتی انقلاب و اسلام توصیف کرد و گفت: ایشان با نهادینه کردن همدلی مذاهب اسلامی در کشور و حمایت از مردم مسلمان فلسطین، همواره منادی وحدت بوده و بر روند صحیح حرکت انقلاب اسلامی به سمت آموزه‌های قرآن و اسلام تمرکز کرده‌اند./ک
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.