سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سایت اهدا‌کنندگان خون تا پایان امسال

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و جذب اهداکنندگان سازمان انتقال خون از راه‌اندازی سایت اینترنتی مختص اهدا‌کنندگان خون تا پایان سال خبر داد.

"سید مرتضی طباطبایی" ، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و جذب اهدا‌کنندگان سازمان انتقال خون ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این خبر افزود: سایت اهدا‌کنندگان در سازمان انتقال خون با هدف راهنمایی و جذب هر چه بیشتر اهداکنندگان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: امکانات بسیاری در این سایت برای اهدا‌کنندگان عزیزی که به امر ایثار‌گرانه اهدای خون اقدام می‌کنند فراهم شده است که از جمله این امکانات می‌توان به نوبت‌دهی اینترنتی برای اهدای خون اشاره کرد که به این وسیله کسانی که می‌خواهند برای اهدای خون مراجعه کنند نیازی به حضور فیزیکی برای نوبت گرفتن ندارند.

طباطبایی در خصوص دیگر امکانات این سایت تصریح کرد: گرفتن کارت اهدای خون اعلام آمادگی سازمانها و نهادهای مختلف برای اهدای خون و اعزام تیم‌های بسیار خونگیری به مراکز متقاضی اهدای خون، اخبار اهدا‌کنندگان شامل توصیه‌ها، هشدارها، و عوارض قبل و بعد از اهدای خون دارد دیگر از جمله امکانات این سایت است که امیدواریم به فرهنگ‌سازی بیشتر این عمل نوعدوستانه کمک کند.

شایان ذکر است که آدرس سایت اهداکنندگان خون سازمان انتقال خون پس از طی مراحل رسمی به زودی اعلام می‌شود./ح
برچسب ها: سایت ، اهداخون ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.