سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از رهبران جمعیت الوفاق :

حقوق بشر در بحرین همچنان نقض می‌شود

هادی موسوی یکی از رهبران جمعیت الوفاق گفت: حقوق بشر در بحرین همچنان نقض می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، هادی موسوی رئیس اداره ازادی و حقوق بشر جمعیت الوفاق ملی در بحرین گفت: دعوت هایی که نظام برای مذاکره می کند پر از ابهام است و در راستای نقض گسترده حقوق بشر می باشد که نیروهای نظام علیه شهروندان بخاطر اراء و مواضع انتقادی که خواهان تحول به سمت دموکراسی هستند اعمال می کنند.

موسوی افزود: صدای دعوت به مذاکره در لابه لای صدای گلوله ها و اسلحه ها که نیروهای نظام علیه شهروندان در مناطق خود شلیک می کنند گم می شود شهروندانی که حق تظاهرات مسالمت امیز و بیان دیدگاههای خود از آنان سلب شده است حقی که به صورت انسانی و قانونی است و در معاهدات و اسناد بین المللی بدان تصریح شده است.

وی تصریح کرد: نظام ،مسوول همه نقض ها وتجاوزات علیه حقوق بشر است که نیروها ودستگاههای امنیتی ان علیه شهروندان بحرینی به دلیل بیان دیدگاهها ومطالبه حقوق مشروع انسانی خود اعمال میکنند.

ازسویی دیگر جمعیت الوفاق خواهان ازادی فوری احمد حسن المدهون کودک 15 ساله از روستای کرزکان هستند که به دلیل عدم دریافت معالجه مناسب در شرایط جسمانی وخیمی به سر می برد. خانواده المدهون قبلا تذکر داده بودند که فرزندشان دچار بیماری صرع می باشد و نیاز به مراقبت دائمی دارد این در حالی است که این خانواده تاکید میکنند که فرزندشان بعد از بازداشتش به شکل مناسب معالجه نشده است .

برچسب ها: حقوق بشر ، همچنان ، نقض ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.