سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد /

تایید استعفای سرمربی تیم والیبال بانوان میزان/ ممدوح آمد

سرپرست تیم والیبال بانوان میزان خراسان گفت: استعفای سرمربی تیم والیبال میزان خراسان مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،هنگامه پور حسن اظهار کرد: سرمربی تیم والیبال بانوان میزان خراسان چندی پیش استعفا داد که این استعفا مورد قبول هیئت مدیره میزان واقع شد.

سرپرست تیم والیبال میزان خراسان افزود: پس از کناره گیری مرضیه داوطلب بنا به تصمیم مدیران تیم فریبا ممدوح از مربیان خوب والیبال بانوان به منظور هدایت میزان در راس کادر مربیگری این تیم قرار گرفت.

پور حسن بیان کرد: در پنج بازی باقی مانده تیم میزان که در سوپر لیگ والیبال کشور حضور دارد فریبا ممدوح به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

حمایت جدی از والیبال بانوان استان


وی با اشاره به جدیت مسئولان میزان خراسان در حمایت از والیبال بانوان استان اظهار کرد: هم در ابتدای فصل و هم در نیم فصل بازیکنانی از شیراز و تهران به جمع والیبالیست های میزان اضافه شده اند.

سرپرست تیم والیبال میزان افزود: مریم طاهری و الهه غلام پور بازیکن تیم ملی بانوان کشور و همچنین محدثه میرشکاری و آیلین یعقوبان نیز از بازیکنان تهرانی تیم والیبال بانوان میزان به حساب می آیند که استفاده از این بازیکنان فقط به منظور تقویت تیم بوده است.

هدفمان برد در برابر ستاره های فارس است


پور حسن اظهار کرد: در پنج بازی باقی مانده والیبال بانوان میزان سه بازی در خانه، یک بازی در تهران و یک بازی در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بازی بعدی تیم میزان در برابر تیم والیبال بانوان ستاره های فارس بیان کرد: تیم میزان در بازی دور رفت موفق شد ستاره های فارس را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

سرپرست تیم والیبال میزان افزود: در بازی روز پنج شنبه نوزدهم بهمن ماه که ساعت سه بعد از ظهر و در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد هدفمان فقط برد است.

پور حسن از همه بانوان علاقه مند دعوت کرد تا با حضورشان در مسابقه روز پنج شنبه تیم میزان را مورد حمایت قرار دهند.

مشهد بیشترین تماشاگران را دارد


وی افزود: مشهد نسبت به دیگر شهرهای کشور از بیشترین تماشاگران و علاقه مندان به والیبال بانوان برخوردار است و در کدام از بازی های تیم والیبال بانوان میزان حداقل 250 نفر از خانم های علاقه من به والیبال حضور دارند و به تشویق تیم می پردازند که البته این تشویق ها در بالا رفتن روحیه بازیکنان تیم بسیار موثر است.

سرپرست تیم والیبال میزان بیان کرد: بانوان ورزشکار برای دیده شدن احتیاج به حضور تماشاگران در سالن های ورزشی دارند ضمن اینکه ظرفیت های ورزش بانوان استان با حضور تماشاگران شکوفاتر خواهد شد./ک
 

برچسب ها: استعفای ، سرمربی ، تیم ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.