سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تجهیز 9 هزار هكتار از اراضی كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به آبیاری تحت فشار

رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 9 هزار هكتار از اراضی كشاورزی این استان، از ابتدای سال جاری تاكنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

صفدر نیازی گفت: بر اساس برنامه زمان بندی، 10 هزار هكتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سالجاری، به سیستم آبیاری نوین مجهز می شود و تاكنون 90 درصد این برنامه، اجرایی شده است.

وی با بیان لزوم افزایش اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و رشد و توسعه بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: با توجه به اینكه سال گذشته بیش از پنج هزار هكتار از اراضی این استان به آبیاری نوین مجهز شد، میزان تجهیز اراضی به این سیستم، نسبت به سال گذشته دو برابر و نسبت به دو سال گذشته سه برابر افزایش یافته است.

نیازی، میزان اعتبار هزینه شده برای تجهیز اراضی كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به سیستم آبیاری نوین طی سال جاری را، 350 میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: تاكنون بیش از 40 هزار هكتار از اراضی این استان، به سیتم آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

اراضی كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، 278 هزار هكتار از مساحت یك میلیون و 640 هزار هكتاری این استان را به خود اختصاص داده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.