سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید حامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آلبوم «یک لحظه عاشق شو» را خودم منتشر می کنم

خواننده پاپ كشورمان گفت: آلبوم جدیدم را خودم منتشر می کنم و در اختیار شرکت های پخش قرار می دهم.

حمید حامی خواننده پاپ- کلاسیک کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: آلبوم یک لحظه "عاشق شو" را خودم منتشر می کنم و آن را به شرکت های پخش می دهم چرا که بعضی از تهیه کنندگان سال های پیش کاری کرده اند که دیگر نمی توان به کسی اعتماد کرد، البته در حال حاضر بنای کارم را بر اعتماد و اطمینان گذاشته ام تا کارم پیش رود.
حامی در مورد دلیل تأخیر انتشار آلبومش اظهار داشت: شورای تطبیق، نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد به 2 کلمه از ترانه های آلبوم ایرادهایی وارد کرد و همین باعث شد انتشار آلبوم کمی به تأخیر بیفتد.
وی همچنین افزود: این اتفاقات در حالی رخ می دهد که پیش از این آلبوم مجوزهای لازم برای پخش را گرفته بود.
خواننده آلبوم "دو نیمه رویا" تصریح کرد: خواننده های دیگر یک هفته قبل از انتشار آلبومشان اقدام به مجوز می کنند و من باید از دو سال پیش به دنبال مجوز می بودم، این در حالی است که طی سالیان اخیر از هیچ خط قرمزی عبور نکرده ام.
وی همچنین در مورد برنامه های آینده خود بیان کرد: از ابتدای سال 92 کنسرت هایم را شروع می کنم و تا قبل از آن تنها به تمرین خواهم پرداخت تا آمادگی لازم برای اجرای زنده را داشته باشم.
حامی در مورد حضور نداشتن خود در جشنواره موسیقی فجر خاطرنشان کرد: سال پیش از من درخواست شد تا در جشنواره حضور پیدا کنم ولی به دلیل نبود آمادگی صدایم از حضور در جشنواره انصراف دادم، اما امسال از من درخواست نشد که اگر هم این اتفاق می افتاد هم در جشنواره حضور پیدا نمی کردم./ی2
برچسب ها: حامی ، خواننده ، موسیقی ، آلبوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.