سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کسب رتبه نخست بهره‌وری از ناوگان راهداری

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: حوزه راهداری در استفاده بهینه و حداکثری ظرفیت ناوگان راهداری رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباسی با اشاره به جدول مقایسه‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در خصوص آمار ماشین آلات مجهز به سامانه GPS گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در خصوص آماده‌سازی و فعالیت ناوگان راهداری این اداره کل اندیشیده شده بود توانستیم رتبه نخست کشوری در استفاده و فعالیت ناوگان جاده‌ای را به دست آوریم.

وی با اشاره به تجهیز اکثر قریب به اتفاق ناوگان راهداری این اداره کل به سامانه GPS اظهار کرد: با توجه به ثبت تمام ترددهای ناوگان راهداری کشور در مرکز مدیریت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کسب رتبه نخست کشوری نشان از فعالیت بهینه و حداکثری گشت‌های راهداری و دیگر خودروهای حوزه راهداری این اداره کل است.

عباسی ادامه داد: رتبه‌بندی ناوگان راهداری کشور در استان‌های مختلف بر اساس درصد تعداد ماشین آلات فعال و میانگین مسافت طی شده تعیین می‌شود که در یک ماه گذشته به ترتیب قم، خراسان شمالی، ایرانشهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند./س

برچسب ها: قم ، رتبه ، نخست ، ناوگان ، راهدای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.