سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمنان را حیرت زده كرده است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در بخش های مختلف دشمنان را حیرت زده كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک عزیزی در نشست اعضای مجمع وحدت و اندیشه اسلامی استان مركزی در اراك افزود: امروز انقلاب اسلامی در دانش های نوین نظامی و تسلیحاتی، نانو، سلول های بنیادین، هوا و فضا و پزشكی در دنیا می درخشد.

وی بیان كرد: دشمنان انقلاب اسلامی از اثرگذاری نهضت امام خمینی (ره) در دنیا به خوبی آگاه هستند و قصد دارند در قالب جنگ نرم و تبلیغات منفی اثرگذاری انقلاب اسلامی را در جهان تضعیف كنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: برخورد دوگانه سیاست مداران كارخ سفید و غربی ها در نشست 5 + 1 و شكست جریان مقاومت در سوریه بیانگر تزلزل استكبار جهانی است.

عزیزی با گرامیداشت دهه مبارك فجر تاكید كرد: اندیشه های امام خمینی (ره) در قلب و روح مسلمانان و آزادی خواهان جهان نهادینه شده و دشمنان از این موضوع در هراس هستند.

وی یادآور شد: دهه مبارك فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به افكار عمومی به خصوص نسل جوان است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در دهه فجر باید به صورت كامل، دقیق و هدفمند بیان شود تا دشمنان بیش از پیش ناامید شوند.

عزیزی تصریح كرد: تحریم نفتی دشمنان علیه ایران بهترین فرصت برای تبدیل نفت خام به فراوردهای این محصول اسرتراتژیك در داخل كشور است كه باید برای صادرات آن برنامه ریزی كلان صورت گیرد./س

برچسب ها: انقلاب ، پیشرفت ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.