سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

یادی از خالق شعر «خارک با گیسوانی بافته از آتش»

در جشنواره شعر فجر در خارک توسط پرویز حبیبی بیگ‌آبادی از شاعران نامی کشور، از عزیزالله زیادی، شاعر فقید و خالق شعر « خارک با گیسوانی بافته از آتش» یاد شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پرویز حبیبی بیگ‌آبادی عصر امروز پیش از قرائت شعر خود در جشنواره شعر فجر در جزیره خارک گفت: جشنواره شعر فجر را باید از پرمخاطب‌ترین، جوان‌ترین و گسترده‌ترین جشنواره در این حوزه بدانیم که هر سال به بالندگی آن اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره امسال هم به لحاظ کمی و کیفی با افزوده شدن چند بخش دیگر می‌تواند به بهترین شکل ظاهر شود.

این شاعر معاصر خاطرنشان کرد: جشنواره شعر فجر جوان‌ترین جشنواره است، چراکه مورد استقبال بسیار خوب جوانان قرار گرفته است.

حبیبی بیگ‌آبادی تصریح کرد: جمع شاعران در این جشنواره به عنوان دبیران و هیئت علمی، هیئت داوران، برگزیدگان و ... مورد تشویق قرار گرفتند و در طول این هفت دوره افرادی بودند که شعر فرستادند.

وی عنوان کرد: باید انصاف بدانیم که بخش قابل توجهی از شعرای امروز کشور در جشنواره بین‌المللی شعر فجر حضور داشته و برای سال‌های آینده هم این موضوع را باید به فال نیک بگیریم.

حبیبی بیگ‌آبادی گفت: امیدوارم مسئولان سال‌های آینده بتوانند نسبت به ارتقای کمی و کیفی این جشنواره بکوشند، همانطور که در سال‌های گذشته این امر محقق شد.

وی با قدردانی از حضور مدعوین در این جشنواره گفت: جا دارد یادی از عزیزالله زیادی فقید کنم که به آستان حضرت دوست پیوست و از همکاران من در پدافند مین به هوای جزیره خارک بود و با شعر «خارک با گیسوانی بافته از آتش» شناخته شد؛ وی بخش اعظمی از عمر خود را در جزیره خارک و زیر بمباران زندگی کرد./ج1

برچسب ها: شعر ، جشنواره ، جزیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.