سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کاظمینی در تجمع 10 هزار نفری گردان‌های عاشورا:

رهبر انقلاب بر حفظ وحدت و پرهيز از اختلافات تأکيد دارند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با اشاره به فرمايش امام علي(ع) مبني بر اينکه فتنه همیشه وجود دارد، گفت: نمی‌دانیم فتنه از کجا و چگونه شروع می‌شود و حتی عمق آن چه‌قدر است، ولی همواره براي ملت ما وجود خواهد داشت؛ لذا باید گوش به فرمان رهبري باشيم تا بتوانیم از فتنه، سربلند خارج شويم.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار محسن کاظمینی" صبح امروز در مراسم تجمع 10 هزار نفری گردان‌های عاشورا در سخناني با عرض تبریک سي‌وچهارمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برای ملت ایران، همواره سربلندی و افتخار به همراه داشته، زیرا با اتکا به آرمان‌های رهبر، در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی، هميشه در حال مبارزه و مقاومت بوده است.

وی با اشاره به 220 هزار شهيدي که در راه حفظ انقلاب جان خويش را تقديم کردند، افزود: انقلاب ملت ایران امروزه از مرزها گذشته و به تمام کشورها صادر شده است؛ ملت ایران از ابتدا تا به امروز با همه تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی و فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایستاده و مقاومت می‌کند.

کاظمینی در ادامه با اشاره به عوامل پایداری انقلاب اسلامی گفت: اولین عامل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران داشتن رهبری بزرگ، خالص، مجاهد، آگاه و بصیر است که ملت ایران را از استکباری که به این ملت امید داشت رهانید و با درایت خود حرکتی را انجام داد که به پیروزی انقلاب انجامید. امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، عامل موفقیت ما تا به حال بوده‌اند و تا زمانی که ملت، اتصال و پشتیبانی با نظام داشته باشد همیشه پیروز است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، دلیل دوم پیروزی انقلاب اسلامی را ملت ایران برشمرد و گفت: ملت ایران ملتی آگاه، شهیدپرور، ولایت‌مدار و عاشق خدمتگزاری به نظام بوده‌ و در مقابل تهدیدهای مختلف ایستادگی کرده است. ملت ما در طول دفاع مقدس و بعد از جنگ، این استقامت و مقاومت را ادامه داد.

کاظمینی اضافه کرد: سومین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران وحدت و یکپارچگی ملت بود و همان‌طور که حضرت امام(ره) بارها به آن اشاره کردند این مسئله مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب بود، زیرا دشمنان می‌دیدند که ملت با یکپارچگی خود از انقلاب دفاع می‌کنند و هرگاه کوچک‌ترین شکافی در بین ملت احساس می‌کردند سعی در از بین بردن وحدت مردم داشتند.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: نیروهای مومن و انقلابی و بسیجیان دریا دل، در صحنه‌های مختلف همیشه عامل پیروزی بودند. از شروع انقلاب هر وقت در صحنه‌اي بسیجیان دریا دل حضور داشتند، موفقیت‌های ما تسریع می‌شد.

وی ادامه داد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام(ره) را فراموش نکرده و وظیفه خود می‌داند که باید در مسیر این آرمان‌ها تلاش کند. امام این انقلاب را این‌گونه توصیف می‌کردند که برای بشریت بی‌نظیر و الگو و سرمشق ملت‌هاست و تا زمانی که ما به این آرمان‌ها پایبند باشیم تلاش، همت و انگیزه مسیر مشخص است.

کاظمینی با اشاره به آرمان‌ها و دیدگاه امام راحل گفت: امام(ره) این توانستن را به ما آموخت؛ این‌که ملت می‌تواند از خود برای حرکت و پیروزی گام بردارد و نباید فراموش کنیم که در عرصه‌های مختلف با این دیدگاه و پیروی از این آرمان‌ها سربلند می‌شویم؛ همان‌طور که در حوزه‌های مختلف دفاعی و فناوری و علمی به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یافتیم و دست بیگانگان را از این خاک کوتاه کردیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله ادامه داد: مردم جنوب لبنان با همین اصل در مقابل صهیونیست‌ها ایستادند؛ حماس مقاومت خود را بر همین آرمان‌ها پایه‌گذاری کرد و هر جا که آرمان‌های امام(ره) باشد برای ملت راهگشا بوده و سربلندی در پیش دارد.

وی با بيان اينکه امام بسیار تاکید داشتند که در این مملکت آن‌چه به عنوان مسیر حرکت معین می‌شود از قرآن و احادیث باشد و مردم تابع سبک زندگی و منش اسلامی باشند، افزود: ما با انجام دستورات امام و مقام معظم رهبری راه امام را پویاتر از گذشته نشان خواهیم داد.

کاظمینی با اشاره به لزوم هوشیاری مردم و سپاه در عرصه‌های مختلف جامعه گفت: امام علی(ع) می‌فرمایند فتنه همیشه وجود دارد، اما باید هوشیار باشیم و از این فتنه‌ها سربلند بیرون آییم.

وی هم‌چنین اظهار داشت: نمی‌دانیم فتنه از کجا و چگونه شروع می‌شود و حتی عمق آن چه‌قدر است، ولی همواره براي ملت ما وجود خواهد داشت؛ باید دقت کنیم که گوش به سخنان رهبر و ولی امر مسلمین دهیم تا بتوانیم سربلند باشيم، زیرا رهبر انقلاب می‌خواهند که وحدت و یکپارچگی داشته باشیم و اختلاف‌ها را کنار بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادي تحميل شده بر کشور تصریح کرد: کشور ما نیازمند آرامش است و ما بنا به موقعیت خود در منطقه، بايد مدیریت مسائل منطقه را در اختيار داشته و مواظب باشیم، زیرا شیطان‌های داخلی و خارجی به دنبال این مسئله هستند که این انقلاب به پیش نرود.

کاظمینی تاکید کرد: خیلی متوجه این مسئله باشید امروز نسبت به گذشته باید سعی و تلاش و آگاهی خود را افزایش داده و نسبت به زمان، درک و بصیرت بیشتری داشته باشیم. مبادا بخواهیم از روی احساسات کاذب، رهبری را فراموش کنیم. هر کسی تا زمانی که مسیر اسلام را می‌پیماید مردم به او اعتماد دارند، اگر غیر از این باشد مردم از او دست می‌کشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما هر فرد و هر شخصیتی که تابع اسلام و ولایت است را قبول داریم و هر کس که بخواهد از فرامين رهبري و دستورات اسلام سرباز زند ديگر به او مثل گذشته نگاه نخواهیم کرد. ما در طول 34 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد حوادث و تجارب زیادی دیده‌ایم و باید به این مسئله دقت کنیم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: ملت ، تجمع ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.