سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

کارآفرینان سنگربانان اقتدار کشور هستند

استاندار اردبیل گفت:‌ کارآفرینان ما امروز سنگربانان اصلی اقتدار و عظمت این کشور هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد دیروز در مراسم جشن کارگری که در اردبیل و به میمنت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: بیان مشکلات مربوط به تولید و اشتغال قطعاً به رفع آنها کمک مؤثری می‌کند و مسئولان باید تلاش کنند تا زمینه مطلوب در رفع مشکلات واحدهای تولیدی کارآفرینان و کارفرمایان بهتر از گذشته فراهم آید.

وی نقش کارگران را در پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت‌های اصلاح‌گرایانه این قشر را یادآور شد و گفت: در کشوری که آزادی در آن حرف اول را می‌زند، باید تریبون‌ها برای بیان آشکار مشکلات مربوط به تولید و کارخانه‌ها در اختیار کارفرمایان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قرار گیرد تا بتوانند تنگناها را بازگو کنند.

نیکزاد افزود: بیان و طرح این‌گونه مشکلات مدیران، مسئولان و نمایندگان استان را برای یافتن راه‌های مناسب با هدف برطرف کردن آنها به چالش می‌کشاند و نتیجه آن شکوفایی و رونق اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه موضوع‌های مربوط به کار، تولید و اشتغال از دغدغه‌های مهم مسئولان ارشد نظام اسلامی است، گفت: نامگذاری امسال و نیز سال‌های گذشته با محوریت اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری این موضوع را تأیید کرد.

استاندار اردبیل همچنین افزود: چون نرخ مواد اولیه و هزینه‌های تولید از روند مشخصی برخوردار نیست، این تولیدکنندگان هستند که متضرر می‌شوند و گاهی مجبور هستند که اجناس تولیدی خود را به قیمت پایین‌تر از هزینه‌ای که صرف تولید آنها شده، بفروشند.

وی یادآور شد: اگر وضعیت تولید و درآمد کارخانه مناسب باشد، به طور قطع همه این افراد از آن بهره‌مند می‌شوند و در صورتی که آن واحد تولیدی به دلیل مواجه شدن با مشکلات گوناگون زیان ببیند، به یقین همه دست‌اندرکاران آن متضرر می‌شوند.

نیکزاد در ادامه با اشاره به اینکه استان اردبیل قطب کشاورزی قابلیت‌های زیادی برای رونق تولید و اشتغال دارد، گفت: با هدف رفع مشکلات بیکاری و رونق اقتصادی هرچه بیشتر این استان، باید از قابلیت‌های کشاورزی و گردشگری منطقه بیش از پیش استفاده کرد./س

برچسب ها: اردبیل ، کار ، آفرینان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.