سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد روحیه خوداتکایی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در بخش‌های مختلف ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد دیروز در همایش گفتمان ولایت با موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: به فرمایش حضرت امام محمد باقر (ع) خداوند متعال رضایت و خشنودی خود از انسان‌ها را تنها در عبادت و اطاعت پروردگار متعال دانسته است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم به دنبال کسب رضایت خداوند متعال باشیم باید به عبادت و عمل به واجبات تکیه کنیم و توجه ویژه‌ای در اطاعت از خداوند و عمل به دستورات الهی داشته باشیم.

کاملی‌فرد با بیان اینکه نباید در زندگی هیچ گناهی را سهل بشماریم، افزود: بدترین نوع گناه آن است که انسان آن را سهل بشمارد.

وی گفت: عبادت و اطاعت در دنیا انسان را عزیز می‌دارد و گناه انسان را در بین مردم ذلیل می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین با اشاره به موضوع این همایش که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد، افزود: امروزه ملت ایران در ارتباط با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی وظیفه سنگینی دارند.

وی گفت: معنای اقتصاد مقاومتی یعنی ما ملت در عرصه اقتصادی با تهاجم دشمن مواجه است و باید یک سیستم دفاعی و تهاجمی طراحی و اجرا کنیم.

کاملی فرد در ادامه افزود: در راستای تحقق شعار سال و محقق شدن اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت‌های طبیعی و بالقوه دولتی و فردی که تا به امروز مورد توجه واقع نشده استفاده کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، مقاومتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.