سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير جشنواره خليج فارس:

جشنواره‌هاي موضوعي تئاتر ساحلي و موسيقي خليج فارس برگزار مي‌شود

همايون اميرزاده دبير جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس از برگزاري دو جشنواره تئاتر ساحلي و موسيقي به مناسبت روز ملي خليج فارس در سال آينده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع‌رساني جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس؛ همايون اميرزاده ضمن بيان مطلب بالا گفت: از سلسله جشنواره‌هاي موضوعي كه به مناسبت بزرگداشت روز ملي خليج فارس برگزار مي‌شود؛ جشنواره‌هاي تئاتر ساحلي و موسيقي خليج فارس است كه توسط مديريت فرهنگي منطقه آزاد قشم به اجرا در خواهد آمد.
وي افزود: بنابر فراخوان‌هاي اعلام شده، جشنواره‌هاي  تئاتر ساحلي و موسيقي خليج فارس به ترتيب ششم و دهم ارديبهشت ماه سال 1392 و به صورت مستقل در مجتمع فرهنگي هنري خليج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد قشم برگزار مي‌شود.
دبير جشنواره خليج فارس با اشاره به اهداف جشنواره‌هاي موضوعي گفت: فراهم كردن بستر مناسب براي تبادل افكار و توجه به ارزش‌هاي ديني و فرهنگ‌هاي بومي و تقويت عناصر هويت ملي از طريق هنرهاي فاخر از جمله اهداف اين جشنواره‌ها است.
وي در پايان از علاقه‌مندان براي حضور در جشنواره‌هاي تئاتر ساحلي و موسيقي خليج فارس خواست جهت كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از موضوعات جشنواره و شرايط ومفاد فراخوان با شماره تلفن‌هاي 07635244398 و 07635244397 تماس حاصل نمايند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.