سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ایران به لحاظ امنیتی امن‌ترین کشور جهان

ایران به لحاظ امنیتی و در مقایسه با کشورهای دیگر امن‌ترین کشور جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندار زنجان به استبدادی بودن حکومت قبل از انقلاب اشاره کرد وگفت: انقلاب اسلامی استبداد داخلی و استعمار و استکبار خارجی را هدف قرار داده بود که موفق به کنار زدن هر سه آنها شد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دنیا تجربه یک حکومت مستقل دینی ازنوع نظام جمهوری اسلامی را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نداشته است،افزود: استقرار نظام جمهوری اسلامی تبدیل به نقطه امید مظلومان دنیا شده است.

وی همچنین به اعترافات مسئولان آمریکایی اشاره کرد وادامه داد: آنها به نفوذ معنوی ایران در جهان فعلی اعتراف دارند.

استاندار زنجان با سپاسگزاری از خداوند متعال برای داشتن مردمی مقاوم و با بصیرت افزود: دشمن در حال حاضر برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامی یک جنگ اقتصادی را آغاز کرده است.

رئوفی نژاد ایران را به لحاظ امنیتی و در مقایسه با کشورهای دیگر امن‌ترین کشور جهان دانست و تصریح کرد: در عرصه اقتصاد هم هر چند مشکلاتی داریم ولی از این لحاظ هم در وضعیت خوبی نسبت به کشورهای دیگر قرار گرفته‌ایم.

وی بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی‌ شهرها تاکید وخاطر نشان کرد: مردم خود افراد را با توجه به عملکرد شان شناسایی کرده و در صورت صلاحدید یکبار دیگر به آنها فرصت خدمتگزاری می‌دهند./س

برچسب ها: ایران ، امنترین ، کشور ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.