سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور سردار کاظميني برگزار شد

تجمع 10هزار نفري گردان‌هاي عاشورا در ستاد سپاه محمد رسول‌الله

تجمع 10 هزار نفر گردان‌هاي عاشورا، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، مراسم تجمع بزرگ 10 هزار نفر گردان‌هاي عاشورا که شامل بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) است، صبح امروز در ستاد دفاع حضرت محمد رسول‌الله واقع در ميدان سپاه تهران برگزار شد.

"سرهنگ محمد سراج" رئيس سازمان بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور در جريان برگزاري اين تجمع گفت: يکي از برنامه‌هاي سپاه براي واحد رزمي بسيج ادارات و وزارتخانه‌ها برگزاري اين مراسم است.

وي افزود: گردان‌هاي عاشورا و الزهرا در بسيج ادارات و وزارتخانه‌ها 7 درصد از ظرفيت و استعداد ما را تشکيل مي‌دهد و مابقي به کارهاي علمي و تخصصي اختصاص دارد.

سراج تصريح کرد: در سال، سه برنامه براي اين گردان‌ها در نظر گرفته مي‌شود و يکي از اين برنامه‌ها فراخوان يک روزه است که امسال بنا به صلاحديد سپاه، امروز به مناسبت روز انقلاب اسلامي و امنيت پايدار براي حفظ انسجام و تمرين برنامه در نظر گرفته شده است.

رئيس سازمان بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور گفت: در اين مراسم ما قصد داريم که با آرمان‌هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کنيم.

گفتني است اين مراسم با حضور "سردار محسن کاظميني" فرمانده سپاه تهران بزرگ و حجت‌الاسلام گواهي نماينده ولي فقيه در اين سپاه برپا شد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: تجمع ، گردان ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.