سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از فردا چهارشنبه؛

عرضه نا محدود مرغ منجمد کيلويي 5 هزار تومان

استاندار تهران گفت : با توجه به نوسانات نرخ مرغ در چند روز اخیر و با هدف کنترل بازار از فرداچهارشنبه عرضه نامحدود مرغ منجمد و بدون محدودیت در ۲۷۳ نقطه در شهر تهران و شهرستانهای استان تهران آغاز می شود .

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛استاندار تهران با اعلام این خبر گفت : با توجه به نوسانات نرخ مرغ در چند روز اخیر و با هدف کنترل بازار از فرداچهارشنبه عرضه نامحدود مرغ منجمد و بدون محدودیت در ۲۷۳ نقطه در شهر تهران و شهرستانهای استان تهران آغاز می شود .

مرتضی تمدن در خصوص عرضه میوه شب عید اظهارداشت: حدود ۱۷ هزار تن انواع میوه ذخیره سازی شده است که از ۲۰ اسفند تا ۱۳ فروردین در همه شهرستانهای تهران و شهر تهران بصورت نامحدود عرضه خواهد شد .

وی افزود : این میوه ها در ۷۳ نقطه تهران و شهرستانها بدون هیچ گونه محدودیتی عرضه خواهد شد .

تمدن در خصوص بازرسی ها و نظارت بر بازار پایان سال نیز خاطر نشان کرد: ۸ پایگاه اصلی بازرسی و نظارت بر قیمتها در ۲۲ نقطه تهران و همه شهرستانها را برعهده خواهند داشت .

وی افزود : بازرسان با فعالیت ۷۰۰ بازرسی اصلی و ۱۰۰۰ بازرس افتخاری با عنوان طرح ویژه بازرسی نوروز ۹۲ از اول اسفند ماه آغاز می شود.

استاندار تهران همچنین گفت : برای بررسی سریع پرونده های گران فروشان ۵۵ پایگاه مربوط به تعزیرات در استان تهران فعال خواهد شد .

وی افزود : ۳۵۰ تیم بازرسی مشترک از بازرسی و تعزیرات استان بصورت گشت زنی و سرزده کار نظارت بر عرضه کالاها و قیمت ها را برعهده خواهند داشت .

تمدن گفت : بازرسی ها با لباسهای متحدالشکل و شماره مشخص ۱۲۴ که تلفن بازرسی است فعالیت می کنند .

استاندار تهران خاطر نشان کرد نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا با قیمت های مصوب و دارای تخفیف در شهر تهران و شهرستانها از ۲۵ بهمن آغاز بکار می کنند و قیمتهای عرضه شده هم بطور میانگین ۲۰ درصد پایین تر از قیمت های مصوب خواهد بود ./ع
برچسب ها: مرغ ، بازار ، نظارت ، بازرس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.