سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادداشت//

جشنواره شعر فجر در گذر تاریخ

جشنواره شعر فجر که اکنون در آستانه برگزاری هفتمین دوره خود قرار گرفته و به زعم برخی افراد دیر اما دلیر به عرصه فجرآفرینان هنر این مرز و بوم رسیده است.

باشگاه خبرنگاران- جشنواره شعر فجر که اکنون در آستانه برگزاری هفتمین دوره خود قرار گرفته و به زعم برخی افراد دیر اما دلیر به عرصه فجرآفرینان هنر این مرز و بوم رسیده، در گذر تاریخ 7ساله خود آنچنان آهسته و پیوسته به پیش رفته که گویا چون خونی در رگ های شعر به حرکت درآمده است.
البته در حال حاضر این جشنواره ادبی نونهال هنوز هم که هنوزه به پختگی ناشی از رقابتی شدن بخش بین الملل خود که فقط مکانی برای حضور شاعران فارسی سرا بوده نرسیده و امید خود را به یمن و مبارکی عدد 7 که در نزد مسلمانان تقدس خاصی یافته دوخته است.
اینک ما این جشنواره ادبی به ظاهر پیچیده که گاه جرقه ای از امید زندگی ادبی را در روح شاعرانه اهالی ادب کشورمان زنده می کند، زمینه ای شده برای تفکر و تامل در باب جشنواره داستان فجر که بنا بر سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد برگزاری آن در سال های آینده مطرح شده و در دست بررسی بنیاد ادبیات داستانی قرار گرفته است.
در پایان امید آن می رو که جشنواره شعر فجر در دوره کنونی خود و به یمن عدد 7 هم که شده پله های کسب اعتبار و بهبود وضعیت کیفی را یکی پس از دیگری بپیماید. /ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.