سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبريز/

وعده‌ها و مصوبات دولت در بخش حمل و نقل تبریز محقق نشده است

شهردار تبریز گفت: وعده‌ها و مصوبات دولتی در بخش توسعه حمل و نقل درون شهری تبریز تا به امروز محقق نشده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری اظهار کرد: اگر چه با وجود پیگیری‌ها و نامه‌نگاری‌های متعدد هنوز امکان تحقق وعده‌ها و مصوبات دولتی در بخش توسعه حمل و نقل درون شهری تبریز فراهم نشده با این حال شهرداری تبریز مصمم به رفع کمبودها و توسعه این بخش به عنوان وظیفه ذاتی خود است.

وی افزود: شهرداری تبریز به عنوان متولی اصلی حمل و نقل درون‌شهری، خود را مقید به تقویت و توسعه این ناوگان می‌داند و در این راه بدون توجه به تحقق وعده‌ها و کمک‌های دولتی، تاکنون با اختصاص اعتبارات کلان نسبت به خرید اتوبوس‌های جدید و تزریق آن در سامانه اتوبوسرانی تبریز اقدام کرده و در آینده نیز این روند را ادامه خواهد داد.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای ارائه خدمات حداکثری به شهروندان، توجه به تکریم مسافران، اعمال و تقویت نظارت‌های مدیریتی و امنیتی در خطوط اتوبوسرانی، توجه جدی به تنظیف و نظافت اتوبوس‌ها، پایبندی رانندگان به موازین شرعی و اخلاقی در برخورد با مسافران و شهروندان، رعایت مسائل و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی مسافران را از جمله الزامات مدیران، مسئولان و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز برشمرد و بر لزوم رعایت دقیق این نکات تأکید کرد.

وی در خاتمه از برنامه‌ریزی مدیریت شهری تبریز برای افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل درون شهری به ویژه اتوبوسرانی تبریز تا پایان سال جاری و نیز سال آینده خبر داد. /ج1

برچسب ها: تبریز ، مصوبه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.