سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ملی و تقویت توان داخلی با توسعه فناوری های همراه

به کارگیری ظرفیت توان داخلی برای توسعه شبکه تلفن همراه و سرویس های ارزش افزوده باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

هوشنگ همتی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات با بیان اینکه مسیر توسعه با سرعت و کیفیت بیشتری باید طی شود به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری کنگره موبایل ایران معمولا اپراتورهای تلفن همراه به معرفی خدمات و سرویس های خود می پردازند.
بنابراین این کنگره می تواند به توسعه بازار اپراتورهای موبایل کمک کرده و موجب درآمد زایی بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره در حوزه موبایل علاوه بر توسعه بازار ابعاد دیگر حوزه فناوری همراه را تحت تاثیر قرار می دهد اذعان داشت: به کارگیری توان و ظرفیت داخلی برای توسعه شبکه تلفن همراه و ارایه خدمات از جمله مواردی است که در این نوع کنگره ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس اتحادیه صنعت مخابرات تصریح کرد: در حال حاضر توان و منابع داخلی در حوزه مخابرات در جایگاهی قرار دارد که می توان بدون نیاز به حضور شرکت های خارجی از آن در توسعه صنعت مخابرات استفاده کرد.

وی اضافه کرد: با بهره گیری از پتانسیل های داخلی امکان توسعه شبکه سریع تر و کیفی تر بوده و با تحقق این امر علاوه بر خودکفایی در حوزه فناوری اطلاعات در کشور می توان اشتغال زایی ایجاد کرد.

یادآور می شود، کنگره موبایل ایران 29 بهمن لغایت 2 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود./ح

برچسب ها: اینترنت ، فناوری ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.