سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان‌واریو به استقلال بر می‌گردد؟! / بدهی مالی به باشگاه رخنه کرد

ساموئل بازیکن خارجی تیم استقلال پس از عدم حضورش در تمرینات استقلال با مشکل خاصی روبرو شده و حرف و حدیث ها در مورد وی بسیار زیاد است آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ساموئل در کشورش به سر می برد اما شایعه قهر وی از استقلال عنوان و مطرح شده است زیرا عنوان شده است که این بازیکن رفتاری مشابه توزی ارائه کرده است و این اتفاق عاملی است که این بازیکن با شرایط خاص روبرو شده است و نتوانسته است وارد ایران شود و تیم استقلال را همراهی کند.

ساموئل با مشکلات مالی روبرو ست و این موضوع کاملا شخصی است که این بازیکن نیز مانند چند عضو دیگر این تیم پولی دریافت نکرده است و این موضوع شرایط را برای وی تغییر داده است.

البته عنوان شده وی بدلیل مشکلات مالی قصد دارد شرایط مشابه جان واریو و توزی را اجرا کند، زیرا پس از این هر بار که مشکل مالی روبرو شده است بدون توجه به این موضوع در تمرینات گروهی حاضر شده و این بار قصد قصد دارد این مشکلات را تمام کرده و به آنها پایان دهد زیرا به عقیده وی مشکلات استقلال بسیار زیاد است و وی باید بدلیل مسائل شخصی خود به این موضوع پایان دهد و آنرا رفع و رجوع کند.

شایان ذکر است: شایعه شده وی از استقلال قهر کرده است و تا وقتی که این مشکل حل و فصل نشود وی نتواند پوستش را دریافت کند به تمرینات تیمی باز نمی گردد این درحالی است که گفته می شود مسئولین تیم استقلال این حرف و حدیث ها را رد کردند و مدعی شدند که ساموئل بدون مشکل به تمرینات تیمی باز می گردد و استقلال را همراهی می کند.

این در حالی است که وی همچنان در کشورش به سر می برد و در حال حاضر قصد دارد خود را در تمرینات به اعضای این تیم معرفی کند.

**باشگاه استقلال از بیان ضعف تیم ملی منع شد

اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو هستند و قصد دارند بدون حاشیه پیش رفته و اوضاع را طوری به نفع خود تغییر دهند که مشکلی برای اعضای این تیم ایجاد نشود.

مسئولان از اعضای تیم خواستند تا در مورد تیم ملی و عملکرد تیم حرفی نزند و بحثی را مطرح نکنند.

** استقلال یک جای خالی برای جان واریو دارد

اعضای تیم استقلال با شرایط خاص روبرو شدند و در این میان، اوضاع برای جذب بازیکن جدید برای این تیم مهیا نیست، ‌اما آبی ها برای باشگاه های آسیا به حضور یک بازیکن جدید نیاز دارند و در این میان شرایط برای این تیم به گونه ای است که قرار شده یک بازیکن سابق آبی ها جذب استقلال شود.

بحث حضور جان واریو در تیم استقلال مدتی است که عنوان شده است، اما این بازیکن چند ماه پیش از فهرست استقلال جدا شد و بدلیل مصدومیت به کشورش بازگشت تا برای فصل بعد آماده شود اما این در حالی است که این بازیکن روند صعودی را طی کرده است و با شرایطی ایده آل روبرو شده است و روند بهبودی اش کاملا درست و مناسب پیش می رود. این بازیکن تا یک ماه دیگر آماده می شود و این موضوع باعث شده است که آبی ها درصدد حضور مجدد وی در فهرست استقلال باشند و در این میان حضور این بازیکن در این تیم عجیب است زیرا اگر آبی ها قصد بازگشت وی را داشتند به چه دلیل نام وی را از فهرست خود خارج کردند که پس از چند ماه مجدد وی را به لیست استقلال بازگردانند.

** بدهی مالی به باشگاه استقلال رخنه کرد

بدهی های مالی این تیم ادامه دار است و شرایط به گونه ای پیش می رود که اعضای تیم استقلال هر بار که معترض می شوند اعلام می کنند، این مشکلات حل نمی شود و تلاش و اعتراض آنها نیز ثمر و فایده ای را در پی نداشته است.

گفتنی است: صحبت از بالا رفتن مبلغ بدهی ها در تیم استقلال است که هیچ راهی برای از بین رفتن آنها برای استقلالی ها وجود ندارد و باعث شده است که مسئولین این تیم دائم به این موضوع معترض شده و اعلام دارند که این مشکل برای استقلال تا پایان فصل وجود دارد و غیر قابل حل است.

شایان ذکر است: باشگاه استقلال نیز از این مشکلات در امان نیست و اعضای مسئول این تیم در باشگاه نیز با مشکلاتی خاص روبرو شدند که البته مسئولین قصد ندارند آنها اشاره ای کنند و این مسائل را رد کردند اما برق و آب باشگاه استقلال قطع شده است و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم به صورت جدی تری در این خصوص وارد عمل شده و حتی از مسئولین در دفتر ریاست جمهوری درخواست کردند که هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند.

در این خصوص قولهایی به آبی ها ارائه شده است اما هنوز این مشکلات حل نشده و قولها بدون عمل و نتیجه باقی مانده است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.