سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجيد نامجو مطلق: انتقادات از کي‌روش به حق است/ انسجام و تاکتيک تيمي رمز موفقيت تيم ملي است

کارشناس فوتبال در خصوص ارزيابي‌اش از بازي تيم ملي مقابل لبنان گفت: فاصله فوتبال مان با لبنان زياد است شکست تيم ملي در مقابل لبنان در چند ماه گذشته يک اتفاق و حادثه بود.

مجيد نامجو مطلق کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: شکست مقابل لبنان در بازي چند ماه قبل براي تيم ملي گران تمام شد و صعود به جام جهاني را به اما و اگر کشاند ملي پوشان بايد آن شکست را تا حدودي به فراموشي بسپارند و با ارائه يک بازي ديدني گام اول را محکم بردارند.

نامجو مطلق درباره عملکرد تيم‌ ملي لبنان گفت: لبنان يک تيم معمولي است و نقاط قوت آنچناني ندارد که باعث دردسر تيم ملي شود اين تيم روي يک حادثه و اتفاق توانست تيم ملي کشورمان را در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني شکست دهد.

وي در خصوص برگ برنده تيم ملي در اين بازي بيان کرد: انسجام تيمي برگ برنده تيم ملي مقابل لبنان خواهد بود، ديدار با لبنان با بازي تدارکاتي خوبي براي مسابقات مقدماتي جام جهاني محسوب مي‌شود بردن لبنان مي‌تواند شروع خوبي براي فوتبالمان باشد.

نامجو مطلق درباره انتقادهاي وارده به تيم ملي گفت: ‌کي‌روش تا قبل از شروع بازي‌هاي تيم ملي به خاطر اعتبارش در فوتبال دنيا مورد حمايت اهالي فوتبال قرار گرفت همه انتظار داشتند که حضور کي‌روش باعث ظهور و ارتقا نسل جديد فوتبال شود اما وي تا الان کارايي در تيم ملي نداشته است.

وي در ادامه اظهار داشت: تغييراتي در زير ساختارهاي فوتبال از بعد فني مشاهده نکرديم نتايج تيم ملي تا الان خوب نبوده است براين اساس به تدريج انتقادات اهالي فوتبال شروع شد به نظرم انتقادات صورت گرفته از کي‌روش تا حدودي به جا و به حق است.

کارشناس فوتبال در خصوص دعوت شدن رحمتي گفت: رحمتي تصميم احساسي شتاب زده و عجول براي کناره گيري از تيم ملي گرفت کي‌روش هم توانست برخلاف اصول حرفه‌ايش با اين مسئله کنار بيايد رحمتي بهترين درازه بان کشورمان است سرمربي تيم ملي مي‌توانست منطقي تر با رحمتي رفتار کند. وي بايد ابتدا دلايل کناره گيري رحمتي را مي‌پرسيد و بعد در موردش تصميم مي‌گرفت.

وي در مورد ارزيابي‌اش از ليست اسامي تيم ملي براي بازي با لبنان گفت: معتقدم بازيکناني هستند که کيفيت بازيشان خوب نيست اما هميشه در ليست تيم ملي قرار دارند امير حسين صادقي و رضا حقيقي در تيم باشگاهيشان عملکرد خوبي داشتند اما به تيم ملي دعوت نشدند، محمد نوري هم در ابتداي فصل که شرايط فني مناسبي نداشت به تيم ملي دعوت مي‌شد اما الان که خوب بازي مي‌کند در ترکيب تيم ملي نيست در مجموع ليست اعلام شده اشکالاتي دارد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: به نظرم تيم ملي به راحتي مي‌تواند از سد لبنان عبور کند، لبناني‌ها در حد و اندازه‌اي نيستند که بتوانند تيم ملي را در آزادي شکست دهند.

گفتني است ديدار دو تيم ملي ايران و لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا روز چهارشنبه 18 بهمن ماه برگزار خواهد شد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.