سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست خبری "خسته نباشید" مطرح شد؛

رضایت آقای کارگردان از همکاری با حوزه هنری/ همکاری با حوزه هنری این بار جواب مثبت داد

محسن قرائی کارگردان فیلم سینمایی "خسته نباشید" از همکاری و حمایت حوزه هنری در خصوص ساخت فیلمش ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، نشست خبری فیلم سینمایی "خسته نباشید" به کارگردانی محسن قرائی و با حضور عوامل فیلم در برج میلاد برگزار شد. در ابتدای نشست محسن قرائی کارگردان فیلم گفت: جای افشین هاشمی کارگردان دیگر فیلم اینجا خالی است که من از آقای شمقدری عاجزانه درخواست می کنم تا اجازه دهند اسم افشین هاشمی در تیتراژ پایانی بیاید.
وی افزود: همه بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند دستمزد بسیار ناچیزی گرفتند و تمامی تلاش خود را کردند تا فیلم خوبی از یک کارگردان فیلم اولی ساخته شود.
قرائی در پاسخ به اینکه چه شد نام افشین هاشمی از تیتراژ حذف شد، ادامه داد: در میان را فیلمسازی به ما اعلام شد که افشین هاشمی به دلیل نداشتن نمونه کار مجوز کارگردانی ندارد و اسم او حذف و در نهایت پروانه ساخت به نام من صادر شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فیلم بازیگران مطرح چندانی نداشته، و با این شرایط در فروش موفق نمی شود، اظهار داشت: "طلا و مس" نیز فیلمی بدون حضور ستاره ها بود که توانست سیمرغ بلورین کسب کرده و فروش بالایی کند. من گمان می کنم ذائقه تماشاگران امروز دیگر عوض شده است.
فرزاد باقری بازیگر در ادامه گفت: من سال ها  درعرصه تئاتر کار کرده ام و از اینکه در این پروژه با کارگردان فیلم اولی همکاری داشتم بسیار خرسندم.
در ادامه نشست سام محمودی بازیگر بیان کرد: من در حال تمرین کردن تئاتری بودم که باخبرشدم افشین هاشمی برای پروژه ای تست می گیرد و به آنجا رفتم که متاسفانه کار خوابید، در نهایت پس از آن برای بازی در پروژه دعوت شدم، گرچه جای خودش بسیار خالی است.
قرائی همچنین در خصوص هزینه ساخت فیلم گفت: فیلم با بودجه 300 میلیون تومانی ساخته شده که سهم کمی از این پول نصیب عوامل گروه شده است./ی2

برای مشاهده آخرین اخبار،تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.