سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«دولت الکترونیک» در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان تحقق یافت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتقای خدمات الکترونیکی با طراحی و ایجاد سامانه‌های اختصاصی، دولت الکترونیک را در همه‌ی بسترهای آموزشی و داخلی تحقق بخشیده است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، «محمد جهان‌تیغی» با بیان این مطلب افزود: اصلاح بنیادین سخت افزار و شبکه‌های داخلی، راه‌اندازی سامانه‌های اختصاصی سازمان شامل پیاده‌سازی پورتال در حوزه‌های آموزش، آزمون، مسابقات ملی مهارت، هدایت شغلی و تحصیلی، استقرار سامانه‌ی ویدئو کنفرانس، طراحی و پیاده‌سازی سیستم پاسخگویی الکترونیکی، طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌ی اطلاع‌رسانی بانک اطلاعات مهارت‌آموزی(باما) و راه‌اندازی شبکه ملی مهارت در همین راستا بوده است.

وی گفت: اجرای طرح‌های متعدد و ایجاد بسترهای الکترونیکی سبب ترویج فرهنگ بهره‌گیری از فناوری اطلاعات در انجام تمامی فعالیت‌های اختصاصی سازمان و در نتیجه‌ی ارتقای سطح تخصصی فناوری اطلاعات را فراهم کرده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: هم‌اکنون دسترسی به تازه‌ترین و دقیق‌ترین داده‌ها و اطلاعات در همه‌ی سطوح بسیار سریع و آسان بود و سبب افزایش امکان ثبت خودکار، شفاف‌سازی و پاسخگویی صحیح و دقیق شده است.

جهان‌تیغی با بیان این‌که همه‌ی فرایندهای اختصاصی سازمان هم‌اکنون مکانیزه شده است، ادامه داد: بستر الکترونیک موجود نظام آموزش مهارت را چابک کرده است و اجرای طرح‌های نو، اصلاح امور، اعمال تصمیمات مدیریتی و سرعت عمل در پیاده کردن تغییرات و انجام اقدامات نو را تسریع کرده است.

وی فراهم کردن خوراک اولیه و اصلی تصمیم‌سازی‌های کلان و خرد مدیریتی در حوزه‌های ستاد را از دیگر دستاوردهای ایجاد دولت الکترونیک در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و زیر مجموعه آن برشمرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.