سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرين سه شنبه 17 بهمن تيم فوتبال استقلال؛

دلجویی امیر قلعه نوعی از خبرنگار/اهالی رسانه با حساسیت خاصی در تمرین استقلال حاضر شدند

امیر قلعه نوعی بعد از ورودش به تمرين امروز، با فراخواندن خبرنگاری که دیروز مورد حمله و فحاشی عمران زاده قرار گرفته بود از وي دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در کمپ ناصر حجازی: تمرین امروز سه شنبه 17 بهمن تیم استقلال تهران در حالی راس ساعت 15 آغاز شد که خبرنگاران به دلیل حاشیه های دیروز با حساسیت خاصی همچون مسئولین کمپ کار خود را انجام دادند.

بازیکنان تیم استقلال راس ساعت 15 کار خود را با 20 دقیقه دویدن زیر نظر بدنساز تیم شروع کردند و بعد از آن 5 دقیقه به انجام تمرینات کشتی پرداختند

رحمتی به همراه 5 دروازه بان جوان دیگر زیر نظر بابازاده به تمرین پرداختند ولی امیر قلعه نویی پس از 45 دقیقه پس از تمرين در کمپ حاضر شد که سپس پیشکسوتان استقلالی دین محمدی ، بیانی و فنونی زاده به کمپ آمد.

شایان ذکر است: تمرین امروز بعد از حواشی که در روز قبل رخ داده بود با حضور تقریبا 50 هوادار دنبال می شود.

همين تعداد تماشاگر به زمین چمن تمرین بیش از حد نزدیک شده بودند و این هواداران به محض ورود فرهاد مجیدی به کمپ 10 دقیقه در کار او تاخیر ایجاد کردند که همین امر باعث شد فرهاد مجیدی نسبت به سایر بازیکنان چند دقیقه ای با تاخیر در تمرين حضور یابد.

این در حالی است: پسر امیر حسین صادقی نیز طبق معمول در درون زمین حضور دارد ولی کادر فنی تیم استقلال از این موضوع نگرانند چراکه معتقدند امکان دارد توپ با او برخورد کرده و موجب مصدومیتش شود البته خود امیر حسین صادقی هم در قالب شوخی به حنیف عمران زاده می گوید : هرچی میکشیم از دست تواست که بدون شک این موضوع را به خاطر درگیری حنیف عمران زاده با خبرنگار عنوان کرد.

گفتنی است: بازیکنان استقلال بعد از تمرین سانتر از جناحین توسط هافبک ها و گلزنی مهاجمان زیر نظر مجید صالح به ضربه زدن با پای مخالفانش پرداختند و کاماچو، ساموئل و مجیدی از اولین بازیکنانی بودند که محل تمرین را ترک کردند.

لازم به ذکر است، رحمتی فشار بسیار بالایی را در تمرین امروز تحمل کرد و این فشار به حدی بود که با اتمام تمرین او دقایقی زیر نظر پزشکان تیم به یخ درمانی پرداخت و بعد از آن محل تمرین را ترک کرد.

شایان ذکر است: تمرین استقلال رأس ساعت 16:25 دقیقه به پایان رسید که امیر قلعه نوعی نامه ای از یک هوادار دریافت کرد که به احتمال فراوان درخواست کمک از او داشته است که در پي آن سرمربي تيم فوتبال استقلال از خبرنگاري که ديروز مورد حمله و فحاشي قرار گرفته بود دلجويي کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.