سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساوجبلاغ پتانسیل تبدیل به قطب کشاورزی استان را دارد

فرماندار ساوجبلاغ گفت: این شهرستان با دارا بودن 30 هزار هکتار اراضی کشاورزی پتانسیل تبدیل به قطب کشاورزی استان را دارد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی حدادی ، گفت: این شهرستان با دارا بودن زمین مرغوب کشاورزی و باغات مناسب پتانسیل تبدیل شدن به قطب کشاورزی استان را دارا است.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از محصولات کشاورزی استان و کشور در این شهرستان تولید می‌شود که با علمی‌تر کردن روش‌های کشت و برداشت و همچنین استفاده از بسته بندی‌ای مناسب می توان این محصولات را به کشورهای همسایه نیز صادر کرد.

حدادی خاطر نشان کرد: افزایش بازدهی در تولید علاوه بر درآمدزایی بیشتر برای کشاوزان به حرکت پرشتاب چرخ اقتصاد استان و کشور نیز کمک می‌کند.

حدادی ادامه داد:علاوه بر بخش کشاورزی در این شهرستان بیش از یک هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال است که اکثر آنها در کشور و خاورمیانه فعالیت‌های مناسبی دارند.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد:توجه به آموزش و مهارت افزایی برای کارکنان این واحدهای تولیدی نیز باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، چرا که امروزه آموزش نقش اساسی در افزایش بهره وری کارکنان و عوامل تولید دارد.

وی در پایان گفت: از این رو ارتقاء سطح علمی و عملی پرسنل و تولید کیفی محصولات در بخش تولید و صنعت از مهم‌ترین محورهایی است که از سوی مدیران این واحدها باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: کشاورزی ، اراضی ، ساوجبلاغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.