سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فجر سی ‌و یکم در آیینه‌ی سیمرغ بلورین؛

تعبير عجيب ده نمكي از بازيگر

ده‌نمکی در نشست "رسوایی" در خصوص انتخاب بازیگران گفت: قرار بود "محمدرضا شریفی‌نیا" نقش روحانی فیلم را بازی کند اما مشکل اصلی لاغر شدن بود از جونش بگیر ولی از غذاش نگیر.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ ده‌نمکی در نشست "رسوایی" در خصوص انتخاب بازیگران گفت: قرار بود "محمدرضا شریفی‌نیا" نقش روحانی فیلم را بازی کند اما مشکل اصلی لاغر شدن بود از جونش بگیر ولی از غذاش نگیر. وی با اشاره به اینکه گزینه‌ی زیادی برای نقش روحانی در فیلم در نظر داشتیم تصریح کرد: من از بازیگر تعبیری دارم و این را  برای بچه‌های حزب‌الهی می‌گویم بازیگر در سینما به مثابه یک بلندگو است در هیئت تو نمی‌توانی بگویی که این بلندگو قبلا در مجلس عروسی بوده یا عزا .
ده‌نمکی در ادامه افزود: کسانی که فیلم سیاسی بازي  می‌کنند را تخطعه نکنید، بازیگر وظیفه دارد بازی کند حتی اگر به نقش خود اعتقاد نداشته باشد.



این کارگردان در خصوص زمان اکران عمومی این فیلم افزود: امیدوارم که زمان اکران"رسوایی" نوروز باشد. "ده‌نمکی" عنوان کرد: من پشت کسی پنهان نشده‌ام بلكه بقیه پشت من پنهان شده‌اند در خصوص شخصیت‌های فیلم از من بسیار تشکر شد، بدون اینکه حتی اسمی ببرم مسائل عرفانی را بیان کردم می‌خواستم در پایان فیلم بنویسم با تشکر از خدا اما دیدم خیلی طنز می‌شود.


"کامران تفتی" بازیگر این فیلم در این نشست گفت: جای "اکبر عبدی" بسیار خالی است اما "اکبر" اعتبار سینمای ایران است.
"تفتی" در ادامه افزود: نقش من با "مجید سوزوکی" فرق نداشت من در این فیلم قصد داشتم بگویم همه‌ی بچه‌های پایین شهر بد نیستند.
وی در پایان عنوان کرد: من قبل از اینکه در این فیلم ایفای نقش کنم پرسیدم که آیا این فیلم سیاسی است یا نه چون فیلم‌های سیاسی قبلا بازی کردم که آنها را دوست نداشتم./ص

براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.