سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوئل صدر نشینان فوتسالي با حریفان:

نگاه بالانشینان به امتیازهای خانگی

هفته ی بیست و یکم برتر فوتسال در حالی برگزار می شود که صبای قم برای فاصله گرفتن از گیتی پسند به امتیاز بازی نیاز دارد و اصفهانی ها نیز برای بازپس گیری صدر جدول به دنبال فرصت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگار : در جریان برگزاری رقابت های هفته ی بیست و یکم فوتسال، تیم های صدر جدولی برای پیشی گرفتن از هم به دنبال امتیاز بازی هستند، گیتی پسند که هفته ی گذشته با پیروزی مقابل میثاق امتیاز بازی را بدست آورد و در غیاب صبایی که به قرعه ی استراحت خورد، فاصله خود را با این تیم به یک امتیاز رسانه به فکر پیشی گرفتن از حتمی هاست اما صبا که از آغاز نیم فصل دوم به جایگاه اول تکیه زده درصدد آن است که دوباره اختلاف امتیازش را با سخت ترین رقیب خود زیاد کند.

ارژن شیراز و گاز خوزستان دو تیم قعر جدولی در هفته ی بیست و یکم به مصاف یکدیگر می روند این در حالیست که گاز خوزستان در دیدار گذشته خود فرش آرا را که به تازگی در وضعیت خوبی به سر نمی برد را شکست داد اما ارژن سریال شکست های خود را ادامه داد مغلوب شرکت حفاری شد. مسئولان ارژن که به دلیل مطلوب نبودن نتایج این هفته ها هدایت تیم را به حمید کمالی سپرند امیددارند از این پس در لیگ عملکرد بهتر داشته باشد.

را ساری و شهید منصوری نیز به مصاف یکدیگر می روند را ساری که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند هفته ی گذشته توانست هلال احمر را شکست دهد و امتیاز بازی را از آن خود کند اما شهید منصوری که در رقابت های اخیر عملکرد مطلوبی داشته در بازی قبل امتیاز بازی را تقدیم تیم شهرداری کرد.

فرش آرا در مشهد به مصاف هلال احمر می رود

هر دوی این تیم ها رقابت های اخیر خود نتایج قابل قبولی را کسب نکرده اند و در پی خاتمه دادن به این وضعیت هستند هر دو تیم هفته ی گذشته مغلوب رقبای خود شدند.

اما در ساوه شهرداری ساوه و شرکت حفاری درمقابل هم صف آرایی می کنند شرکت حفاری هفته ی گذشته در خانه ی خود تیم ارژن را شکست داد تا روند پیروزی های خود را ادامه داده و به رقابت های صدر جدولی نزدیک تر شود، شهرداری ساده اما مغلوب دبیری شد و امتیاز بازی را به این تیم واگذار کرد.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته صبا به مصاف میثاق می رود ،صبا که در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز با گیتی پسند در صدر جدول قرار گرفته تصمیم دارد به هر نحوی امتیاز بازی را از میثاق بگیرد تا بازهم حاشیه ی امنیتی با جدی ترین رقیب خود ایجاد کند اما میثاق که در این روزها با روحیه ی مضاعفی مقابل رقیبان خود ایستادگی می کند، حریف آسانی برای صبا نخواهد بود زیرا هفته ی گذشته گیتی پسند به سختی از سر این تیم عبور کرد.

گیتی پسند هم که به دنبال اثبات توانایهای خود می باشد برای از سر راه برداشتن رقیب خود تمام توانایی خود را مقابل دبیری به کار می گیرد.

دبیری نیز که در 4 هفته ی گذشته تمام رقبای خودرا مغلوب ساخته با تمام انگیزه به میدان می آید تا این بار نیز روند صعودی خود را ادامه دهد./مح

برچسب ها: صدر ، هفته ، نیاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.