سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

1900 واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری شد

مدير عامل شهرکهاي صنعتي خراسان رضوي گفت : از مجموع 3190 قرارداد منعقده با متقاضيان سرمايه گذاري در شهرک‌های استان 1900 واحد توليدي و صنعتي به بهره برداري رسيده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علي سليماني در بازديد از واحدهاي صنعتي در شهرک صنعتي چناران افزود: هم اكنون در استان 36 شهرک و ناحيه صنعتي فعال بوده و در حال واگذاري به متقاضيان سرمايه گذاري هستند.

وي افزود: تاکنون 3190 قرارداد با حضور 16 هزار نفر و سرمايه گذاري بالغ بر45 ميليارد و 177 ميليون ريال منعقد شده است.

سليماني با اشاره به واحدهاي توليدي فعال در شهرکها و نواحي صنعتي استان تصريح کرد: بر اساس پروانه هاي بهره برداري صادره از سوي سازمان صنعت، معدن و تجارت 1900 واحد صنعتي با سرمايه گذاري 19 ميليارد و 784 ميليون ريال و اشتغالزايي مستقيم 57 هزار نفر به بهره برداري رسيده اند که طبق آمار بيش از 500 واحد توليدي ديگر در مرحله ساخت و ساز و نصب ماشين آلات قراردارند که طي سال‌هاي آتي شاهد بهره برداري از اين واحدها در شهرک‌ها و ايجاد اشتغالزايي براي جوانان خواهيم بود.

سليماني با بيان اينکه در10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در واگذاري زمين به سرمايه گذاران در شهرک‌هاي صنعتي رشد داشته ايم، افزود: در 10 ماهه امسال بالغ بر 210 متقاضي سرمايه گذاري در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان با خريد اراضي صنعتي سرمايه گذاري کرده اند که نسبت به سال گذشته 59 درصد رشد داشته است./س

 

 

برچسب ها: بهره ، برداری ، واحدهای ، تولیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.