سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمانشاه/

كمبودی برای عرضه گوشت مرغ پایان سال در استان كرمانشاه وجود ندارد

مدیركل امور پشتیبانی امور دام استان كرمانشاه به مردم اطمینان داد كه هیچ گونه كمبودی برای عرضه گوشت مرغ پایان سال، در استان كرمانشاه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'حسن احمدی' افزود: پنج هزار تن گوشت مرغ هم اكنون در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

وی تصریح كرد: میزان مرغ ذخیره سازی شده استان در سال های گذشته ، حدود یكهزار تن بوده است که خوشبختانه رقم ذخیره سازی شده امسال، پنج برابر سال های پیش است و این بدان معناست كه مردم به هیچ عنوان نباید نگران تهیه گوشت سفید سفره شب عید خود باشند.

وی گفت: از هم اكنون تا شب عید و پس از آن، در صورت اعلام نیاز گوشت مرغ به بازار استان عرضه خواهد شد.

احمدی قیمت هر كیلو گوشت مرغ ذخیره سازی شده را 48 هزار ریال اعلام كرد و افزود: این رقم با اندكی افزایش و حدود 50 هزار ریال به مشتریان عرضه خواهد شدو در  خصوص ذخیره سازی گوشت قرمز در استان نیز تا اندازه ای ذخیره سازی شده اما همچنان این ذخیره سازی ادامه دارد.

وی گفت: قمیت هر كیلو گوشت گوساله ذخیره سازی شده را 150 هزار ریال می باشد که این گوشت با قیمتی بین 155 تا 157 هزار ریال به خریداران عرضه خواهد شد.

احمدی اعلام كرد : این میزان گوشت منجمد در سردخانه های استان را ذخیره ای بسیار مطمئن برای نیاز احتمالی بازار میباشد و از الان تا نوروز، هر گاه كه به توزیع گوشت منجمد در بازار نیاز باشد، امور كل پشتیبانی دام استان كوتاهی نخواهد كرد.

وی با بیان اینكه هم اكنون استان كرمانشاه با مازاد تولید گوشت منجمد مواجه است، گفت: در صورت لزوم، مازاد گوشت ذخیره سازی شده به خارج از كشور صادر خواهد شد./س

برچسب ها: عرضه ، گوشت ، مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.