سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداري منطقه 19:

بهره برداري و يکسان سازي شريان مهم خيابان خلازير منطقه 19

شهردار منطقه 19، از بهره برداري و اجراي طرح عمليات عمراني تعريض فاز نخست خيابان خلازير، يکسان سازي اين خيابان و افزودن خيابان خلازير به شريان هاي مهم منطقه 19، خبر داد.

فتح اللهي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: عمليات عمراني تعريض فاز نخست خيابان خلازير، حدفاصل خيابان آيت الله سعيدي تا بلوار شکوفه، با يکسان سازي عرض آن و افزوودن اين خيابان به شريان هاي مهم منطقه 19، در دست بهره برداري است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در گذشته طول خيابان خلازير شامل عرض هاي 10 تا 40 متري بود که با تعريض آن، عرض اين معبر مهم با حجم عمليات هزار متر و طول ان به 35 متري تبديل خواهد شد.
فتح اللهي با اشاره به ضرورت اجراي اين طرح گفت: سامندهي اين خيابان امسال به شکل جدي پيگيري و در راستاي آن عملياتي همچون اجراي رفيوژ، ساماندهي ترافيکي و نوسازي شبکه هوايي قديمي فرسوده، در دست اجرا و بهره برداري است.
وي با اشاره به اهداف اجراي اين طرح گفت: افزايش امنيت ترافيکي اين معبر، رفع مشکل و تأمين روشنايي اين خيابان، نصب 26 پايه چراغ در فاز يک، از اهداف اجراي اين طرح است.
فتح اللهي در پايان با اشاره به طرح هاي ديگر شهرداري منطقه 19 افزود: ساماندهي مشاغل مزاحم خيابان خلازير با هدف جلوگيري از آلودگي صوتي و شلوغي ناشي از اين مشاغل، تأمين امنيت اجتماعي شهروندان، از طرح هاي ديگر شهرداري منطقه 19 است عمليات ساماندهي فاز 3، خيابان خلازير نيز در دستور کار قرار دارد.
فاز 2 و3اين خيابان سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.