سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

520 میلیون دلارسرمایه گذاری خارجی تا کنون در خراسان رضوی مصوب شده است

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت :از این میزان سرمایه گذاری خارجی تا کنون 160 میلیون دلار در استان جذب شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سید علی شهابی با اعلام این خبر گفت : این سرمایه گذاران در سالهای اخیز از سازمان سرمایه گذاری خارجی استان خراسان رضوی، مجوز دریافت کرده اند.

وی افزود : در این میان بسیاری از ایرانیان خارج از کشور هم هستند که در بخش هایی چون عمران شهری و گردشگری و احداث هتل ها نیز سرمایه گذاری می کنند که حتی بیش از رقم سرمایه جذب شده است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی هایی در دست انجام است تا زمینه جذب کل 520 میلیون دلار سرمایه گذاری مصوب شده را در استان فراهم کنیم.

این مسوول ادامه داد : بدین منظور تلاش می شود تا مشکلات سرمایه گذاران در مرکز سرمایه گذاری استان مرتفع شده و کار صدور مجوزها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در ادامه در بحث وضعیت درآمدهای حاصل شده خراسان رضوی گفت : امسال بر اساس قانون بودجه میزان درآمدهای عمومی استان 10 هزار و 350 میلیارد ریال تعیین و مصوب شده که تا پایان آذرماه هفت هزار و 237 میلیارد ریال آن وصول و به خزانه کشور واریز شده است.

به گفته وی ، درآمدهای حاصل شده 5/35 درصد نسبت به سال 90 رشد دارد.

وی اظهار داشت : از این میزان شش هزار و 250 میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی استان است که نسبت به سال قبل رشد 34 درصدی دارد.



شهابی افزود : بعد از مالیات، ارزش افزوده و بعد از آن حقوق کارکنان بیشترین بخش های درآمدی استان را شامل می شود./ب
برچسب ها: تصویب ، سرمایه ، گذاری ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.