سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

برگزاری 2 هزار کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها

نامزدهای ریاست جمهوری در دانشگاه ها طبق برنامه ریزی های مسئولان دانشگاه ها حضور دارند چنانچه تاکنون 2 هزار کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها برگزار شد.

غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی وزیر علم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگاردانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  در خصوص بحث کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری آنها در دانشگاه ها باید بگویم که با توجه به دستورالعملی که هفته های گذشته در خصوص تشکیل باشگاه آزاد اندیشی در دانشگاه ها ابلاغ شده باید بگویم که این باشگاه ها نقش تسهیل کننده ای برای کرسی های آزاد اندیشی را دارند.
 
وی افزود: بیش از 2 هزار کرسی آزاد اندیشی در حال حاضر در حال برگزاری است.
 
خواجه سروی با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دانشگاهیان برای حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نقش فعال دارند چنانچه معاونین فرهنگی دانشگاه ها نیز در این زمینه نقش مهمی دارند تا حدی که تمام تلاش خود را برای حضور نامزدهای ریاست جمهوری به دانشگاه ها انجام می دهند. البته برنامه هاي مورد برنامه ریزی و ارزیابی حضور نامزدهای ریاست جمهوری در دانشگاه ها قرار گرفته است.
 
وی خاطر نشان کرد: ما از دانشگاه ها به عنوان یک قوه عاقله جامعه این انتظار را داریم که چنین فضا و فعالیتی را برای حضور پرشور مردم در انتخابات انجام دهد چرا که دانشگاه ها ظرفیت بزرگی را از افراد در برگرفته و قطعاً این امر درحال پیگری و عملیاتی شدن است./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.