سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/فرماندار همدان:

مردم همدان از فیلم های جشنواره فجر استقبال کرده اند

فرماندار همدان گفت: در روزهای اخیر مردم همدان از اکران فیلم‌های جشنواره فجر استقبال خوبی کرده اند و تقاضا برای دریافت بلیت همچنان ادامه دارد.


 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ حسن قهرمانی مطلق افزود: همدان با برگزاری جشنواره‌های بین المللی فیلم و تئاتر کودک و نوجوان توانمندهای خود را اثبات کرد و با اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان، از سالن های سینما به صورت بهینه استفاده شد.
وی گفت: به طور قطع اگر برای سال‌های آینده تعداد سالن های نمایش را افزایش دهیم این جشنواره نیز از رونق بیشتری برخوردار خواهد شد.
قهرمانی مطلق خاطرنشان کرد: در همه شهرهای کشور و در بسیاری از کشورهای خارجی، شهرداری ها وظیفه حمایت از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری را بر عهده دارند و از آنجایی که معاونت فرهنگی و هنری شهرداری این مسئولیت را به عهده گرفته، شواری شهر و شهرداری وظیفه دارند از جشنواره‌های فرهنگی و هنری حمایت همه جانبه داشته باشند.
وی اظهارداشت: ما باید برگزاری این رویداد فرهنگی در استان را به فال نیک بگیریم، زیرا قطعاً این جشنواره تأثیر مثبتی بر دیدگاه فیلمسازان، جوانان و هنرمندان استان خواهد داشت.
وی در پایان تاکید کرد: نهادهای دولتی موظف هستند از برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی در استان حمایت کنند./س
برچسب ها: فرماندار ، جشنواره ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.