سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

از لانه جاسوسی آمریکا تا حرم حضرت معصومه(س) و میعادگاه های نمازجمعه

نمایشگاه های «ایران هسته ای» و «رویایی امریکایی» در نقاط مختلف سراسر کشور همچون لانه جاسوسی آمریکا، حرم حضرت معصومه(س) و شاهچراغ، میعادگاه های نمازجمعه، دانشگاه ها، مدارس منتخب و مساجد محوری برپا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» بیش از 40 تشکل مردمی استان های مختلف تحت نظارت موسسه جوانان آستان قدس رضوی دو نمایشگاه «ایران هسته ای» و «رویایی امریکایی» را همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می کنند.

این نمایشگاه ها بر اساس 40 اثر هنری همراه با 40 عنوان مطلب استخراج شده از منابع معتبر کشور آمریکا طراحی شده است و براساس آن برخی از واقعیت های جامعه امریکا و همچنین توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران مشخص شده است.

حسینیه اعظم زنجان،اتحادیه انجمن های اسلامی کشور،سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جنبش عدالتخواه دانشجویی، معاونت فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، جامعه اسلامی دانشگاه شیراز، خانه کتاب 57، بسیج دانشجویی، کانون های فرهنگی هنری، هیات مذهبی و برخی مساجد و مدارس از جمله تشکل هایی هستند که این نمایشگاه ها را در سراسر کشور برپا می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بازدید پوسترهای نمایشگاهی می توانید به سایت shajar.ir مراجعه نماید.

شایان ذکر است ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برتر جمهوری اسلامی، ایران هسته ای و رویایی امریکای در سراسر کشور برگزار می شود./س

برچسب ها: سراسر ، کشور ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.