سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهزیستی قلعه‌گنج:

مسکن مددجویان بهزیستی قلعه‌گنج مشکل آب و برق دارد

رئیس اداره بهزیستی قلعه‌گنج گفت: منازل 22 واحدی مددجویان بهزیستی این شهرستان تحویل داده شده است، اما هنوز مشکل آب آشامیدنی و برق دارند که می‌طلبد، مسئولان رسیدگی کنند.



 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،الیاس دستجردی اظهار داشت: منازل 22 واحدی مددجویان بهزیستی این شهرستان تحویل داده شده است، اما هنوز مشکل آب آشامیدنی و برق دارند که می‌طلبد، ادارات مربوطه تعامل بیشتری داشته باشند تا مسکن مددجویان قابل سکونت شود.

وی افزود: ساختمان اداری بهزیستی شهرستان چند سالی است که در حال ساخت است و در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار امید است تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

دستجردی در ارتباط با وام مشاغل خانگی مددجویان عنوان کرد: سال گذشته به 26 نفر مجوز فعالیت مشاغل خانگی داده شد و به بانک عامل معرفی شدند که از این تعداد شش نفر توانستند این تسهیلات را دریافت کنند و امسال نیز 100 نفر متقاضی ایجاد مشاغل خانگی معرفی شدند و در حال تکمیل پرونده هستند.

رئیس اداره بهزیستی قلعه‌گنج با اشاره به اینکه هر هفته یکشنبه‌ها غربالگری شنوایی به وسیله دستگاه در سطح شهرستان و مهدهای کودک انجام می‌شود، گفت: غربالگری بینایی در سطح شهرستان و روستاهای دور افتاده برای 500 کودک انجام شده است.

دستجردی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیاد شهرستان قلعه‌گنج مجوز لازم را دریافت کرده و به زودی با تکمیل ساختمان آن آغاز به کار می‌کند، خاطرنشان کرد: مرکز سلامت روان شهرستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که می‌تواند، قدم‌‌های بزرگی را در حل مسئله طلاق و سلامت روان جامعه داشته باشد.

وی در زمینه جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر گفت: جمع‌آوری این افراد بر عهده شهرداری است.
برچسب ها: مسکن ، مددجویان ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.