سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شمیرانات به باشگاه خبرنگاران خبر داد

افتتاح 66 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در شمیرانات

فرماندار شمیرانات گفت: 66 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در بخش‌های عمرانی، آموزشی، خدماتی و رفاهی در نقاط مختلف شهرستان شمیرانات با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح مي‌شود.

محمد لاریجانی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه فرمانداری شمیرانات برنامه‌های گسترده‌ای را در زمینه افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایام‌الله دهه فجر برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم در این شهرستان دارد، گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، 66 پروژه عمرانی در شهرستان شمیرانات با اعتباری بالغ بر بیش از 260 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه افتتاح پروژه عمرانی شهرستان شمیرانات شامل پروژه‌های عمرانی از جمله احداث و بازسازی پل روستای افجه همچنین تعریض بهسازی و روکش آسفالت کند ـ ناصرآباد در منطقه لواسان و  پروژه‌های ورزشی‌، احداث سوله امامه والا و منطقه رودبار قصران و هم چنین پروژه بهداشتی احداث خانه بهداشت نیک‌نامده افتتاح خواهد شد.

فرمانده شمیرانات خاطر‌نشان کرد: امروز 8 پروژه عمرانی و خدماتی از بین 66 پروژه عمرانی با حضور مسئولان شهرستان شمیرانات به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، لاریجانی ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.