سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

صعود مقتدرانه تیم پیام صنعت آمل کاچیلا به دور دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور

تیم پیام صنعت آمل(کاچیلا) با برجای گذاشتن یک رکورد کم سابقه و بدون شکست در چهارده هفته مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور به دور دوم این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران تیم فوتبال پیام صنعت آمل کاچیلا در چهاردهم و پایانی دور رفت این مسابقات در استادیوم شهدای لیتکوه این شهر،با نتیجه 2 بر 1 میهمان خود تیم شهرداری نظرآباد البرز را شکست داد و با 28 امتیاز از 12 مسابقه این فصل خود با کسب هشت پیروزی وچهار تساوی جشن صعود برپا کرد.

دو تیم در نیمه نخست این دیدار، بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و بدون رد وبدل شدن گلی از خط دروازه ها به رختکن رفتند.

شاگردان "حسین ولی نژاد" در تیم پیام صنعت آمل، نیمه دوم این مسابقه را هجومی آغاز کردند و تشدید حملات بی امان خود موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردند و در دقیقه 66 بازی، توسط " میثاق اسماعیل پور " مزد تلاش هایشان را دریافتند کردند.

تیم پیام صنعت آمل پس از گل اول بر دامنه حملات خود بر روی دروازه تیم شهرداری نظرآباد بیشتر کرد و در دقیقه 75 مسابقه با میدان داری "مجتبی توخش" هافبک خلاق میانی خود با سانتر زیبائی روی دروازه حریف، " میثاق اسماعیل پور " را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن فرصت طلب با شوتی تماشائی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

بازیکنان تیم شهرداری نظرآباد برای صعود به دور دوم این مسابقات نیاز مبرمی به پیروزی برابر صدرنشین لیگ دسته سوم فوتبال کشور داشتند، در دقیقه 92 توسط "مجتبی رومی " یکی از گل های خورده را جبران کردند که تاثیری برای این تیم نداشت.

این دیدار را " جعفرملکی پویا " ، " محمد حسن رحیم دل " و " جعفر هلالی " هر سه از تهران قضاوت مسابقه حساس دو تیم را بر عهده داشتند.

حدود 200 هوادار آملی برای حمایت از تیم پیام پیام صنعت آمل (کاچیلا) و نیز اعضای هیأت مدیره این باشگاه پیام صنعت آمل کاچیلا حضور داشتند./س


برچسب ها: صعود ، پیام ، دسته سوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.