سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی جوانان پینگ پنگ:برای مسابقات عراق برنامه داریم

مربی تیم ملی جوانان پینگ پنگ گفت: برای شرکت هر چه بهتر در مسابقات جهانی عراق به همراه تیم اردو برپا می‌کنیم.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای رده بندی دسته برتر جوانان طی دو رو به میزبانی ساری برگزار شد و نتایج آن نشان داد که جوانان پینگ پنگ همه در یک سطح قرار دارند و جزو نفرات برتر قرار گرفتن آن‌ها ارتباطی به اردوی تیم ملی نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تمامی ملی پوشان جوانان تنیس روی میز در جمع نفرات برتر رده بندی قرار نگرفته اند بیان کرد: قرار نگرفتن همه چهار نفر تیم ملی در جمع نفرات برتر به این دلیل است که سطح بازی جوانان یکسان است بدیهی است که بازیکنی که در رقابتهای رده بندی که دفعه قبل برگزار شد نفر دهم یا نهم می‌شود توانایی این را دارد که این بار خود را به جمع چهار نفر اول برساند.

شیشه گرها ادامه داد: من بارها در مصاحبه‌های مختلفی که انجام دادم گفته بودم که به جز پویا عمرانی که یک سرو گردن از بقیه بازیکنان بالاتر است سایر جوانان پینگ پنگ در یک سطح هستند ما بعد از مسابقات آسیایی فقط یک یا دو اردو داشتیم با این اتفاقات نمی‌توان انتظار معجره داشت و باید ادامه دار باشد طبق مصوبات کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز از این به بعد قرار بر این است که در هر ماه اردوهای چند روزه داشته باشیم ضمن این که شرکت در مسابقات برون مرزی را نیز در برنامه های خود داریم.

مربی تیم ملی جوانان خاطر نشان کرد: نزدیک تدوین مسابقه برون مرزی برای جوانان رقابتهای این جهانی عراقی است که درخواست داده‌ایم و در آن شرکت خواهیم کرد. من در طول مسابقات بازیکنان را شناسایی کرده ایم و کسانی که مستعد شرکت در رقابتهای برون مرزي هستند را مي‌شناسيم، قبل از اين رقابتها اردو هم برگزار خواهيم کرد.

شيشه گر در خصوص حاشيه‌هاي ايجاد شده در مورد اين که مربيان تيم‌هاي ملي تنيس روي ميز مسابقات را از نزديک تماشا نمي کنند  اظهار داشت: اين موضوع صحت ندارد، من در تمام مسابقات جوانان حضور داشتم و از نزديک رقابتها را ديده‌ام مگر اين که مسابقه ديگري همزمان تشکيل شده باشد و من مجبور شوم که در آن جا حضور داشته باشم.

لازم به ذکر است؛ در پايان رقابتهاي رده بندي دسته برتر جوانان، متين لطف الله نسبي، آرمان حاجي ئي، نعيم نوبخت، سروش اميري نيا، حامد باشت باوي، سجاد حسيني، اميرحسين صديقي، امير حسين رهگذر، عليرضا بيگدلي و عماد سهرابي به ترتيب اول تا دهم شدند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.