سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير نصيرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سنگ بنای 19 بهمن گسستگی از طاغوت و پیوستن به ملت است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به سالروز بيعت کارکنان نروي هوايي ارتش با بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، سنگ بنای 19 بهمن را گسستگی از طاغوت و پیوستن به ملت توصيف و تأکيد کرد: پرسنل نیروی هوایی همواره راه خود را تحت لوای پرچم ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهد داد.

"امير عزيز نصیرزاده" معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و فرا رسیدن سالگرد بیعت نیروی هوایی با بنیان‌گذار کبير انقلاب اسلامی گفت: دستاورد اصلی دوران دفاع مقدس، دانش و تجربه بوده  و هم‌اکنون شاهد به بار نشستن زحمات غیورمردان نیروی هوایی در دفاع مقدس هستیم.

وی تصریح کرد: به‌کارگیری دانش و تجربه در نیروی هوایی نهادینه شده و نسل به نسل منتقل می‌شود تا قشر جوان از تجارب رزمندگان در جنگ بي‌نصيب نماند.

 نصیرزاده با اشاره به سالروز 19 بهمن اظهار داشت: 19 بهمن 1357 سنگ بنای گسستگی از طاغوت و پیوستن به ملت بود که این امر سرمایه بسیار بزرگي بوده و نیروی هوایی همیشه به آن افتخار می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، نتیجه بیعت نیروی هوایی با امام راحل را پیروزی انقلاب و پيروزي در هشت سال دفاع مقدس دانست و تأکيد کرد: پرسنل نیروی هوایی همواره راه خود را تحت لوای پرچم ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارتش ، جنگ ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.