سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

الگوي 3+5 و حضور تركيه و عربستان در مذاكرات، بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه، نقدي يا كالايي‌بودن كمك عيدانه دولت به مردم، برگزاری جلسات فوق‌العاده دولت برای بررسی بودجه 92، پرتاب ماهواره طلوع و جنگنده‌اي که نيروي دريايي آمريکا را فلج مي‌کند از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


ايران نيازي به الگوي 3+5 و حضور تركيه و عربستان در مذاكرات ندارد
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در واکنش به پيشنهاد داوود اوغلو، وزير خارجه ترکيه مبني بر حضور کشورش و عربستان در روند مذاکرات هسته‌اي ايران و 1+5 گفت: ايران تا کنون به تنهايي توانسته در پيشبرد روند مذاکرات موفق عمل کند و حضور اين دو کشور در طرف ميز مذاکره ما وزنه‌اي ايجاد نخواهد کرد.



بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه همزمان با برگزاري اجلاس خليج‌فارس
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه اعضاي اين كميسيون از جزاير سه‌گانه خليج‌فارس بازديد خواهند كرد، گفت: زمان دقيق بازديد اعضاي کميسيون امنيت ملي از جزاير سه‌گانه و تنگه هرمز مشخص نشده است.



نقدي يا كالايي‌بودن كمك عيدانه دولت به مردم اين هفته مشخص مي‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تصميم مشترك دولت و مجلس براي اعطاي كمك عيدانه به مردم در آستانه سال جديد گفت: نقدي يا كالايي‌بودن كمك عيدانه دولت به مردم اين هفته مشخص مي‌شود.



غرب به دنبال حل مسئله هسته‌ای ايران نیست/ اقتدار وزارت اطلاعات در جلوگیری از ایجاد فتنه جديد رسانه‌اي
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام وزارت اطلاعات نشان‌دهنده اقتدار اين دستگاه در جلوگیری از ایجاد موج جدید فتنه رسانه‌اي توسط بیگانگان بود.



همه عکس‌هاي جلسه ديروز مجلس و حاشيه‌هايش را اينجا ببينيد
استيضاح وزير تعاون،كار و رفاه اجتماعي در حالي در شصت و چهارمين جلسه بهارستان برگزار شد كه دوربين‌هاي مختلفي حاشيه‌هاي جالبي را از اين جلسه شكار كردند.



ميزباني قزاقستان براي مذاكرات ايران 1+5 نتيجه بهتري را در پي خواهد داشت
نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به شائبه‌هايي درباره ميزبان دور بعدي مذاكرات ايران و 1+5 گفت: اگر مکان‌هاي ديگري مثل عراق،‌ روسيه و يا بعضي از کشورهاي اروپايي مانند قزاقستان را براي مذاکره انتخاب کنيم بهتر به نتيجه مي‌رسيم.



مطمئنم جوانان ايراني ظرف چند سال آينده انسان به فضا مي‌فرستند
رييس‌جمهور با بيان اينكه با وجود مانع تراشي‌هاي دشمنان غني‌سازي 20 درصد در ايران با موفقيت انجام شد، گفت: دشمنان الان هم مي‌گويند ايران نمي‌تواند موجود زنده به فضا بفرستد در حالي كه اطمينان دارم که جوانان مصمم ما مي‌توانند ظرف چند سال آينده انسان به فضا بفرستند.



چند نفر در تهران استخدام رسمي مي‌شوند؟ / طرح مهرآفرين با توجه به مصوبه دولت عمل می‌شود
استاندار تهران گفت: استانداری تهران در خصوص اجرای قانون استخدامی طبق مصوبات و مقررات كه توسط دولت ابلاغ مي‌شود، عمل مي‌كند و تا زماني كه مصوبه دولت به قوت خود باقي است مراحل اجراي اين طرح در دستور كار قرار خواهد داشت.



برگزاری جلسات فوق‌العاده دولت برای بررسی بودجه 92
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای تدوین نهایی لایحه بودجه 92 کشور و ارائه هر چه زودتر آن به مجلس، جلسات فوق‌العاده را برگزار خواهد کرد.



ورزش یکی از مهم‌ترین راه‌های گفتگو است/وحدت و همبستگی رمز فائق آمدن بر مشکلات است
معاون اول دولت اصلاحات گفت: ورزش یکی از مهم‌ترین راه‌های گفتگو است و همبستگی و تفاهم ملی را افزایش می‌دهد.



کانديداهاي اصلاح‌طلب اين دوره را مي‌توان صادر کرد

وزير بازرگاني دولت اصلاحات گفت: فکر مي‌کنم کانديداهاي اصلاح‌طلب در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري آنقدر زياد هستند که مي‌شود آنها را صادر کرد.



در شرایط فعلی هیچ منطقی بر اقتصاد ما حاکم نیست
وزیر سابق امور خارجه گفت: نباید انبوه گرانی و تورم در بازار را صرفا به تحریم‌ها وابسته دانست، بلکه درست تصمیم نگرفتن باعث چنین مشکلاتی برای مردم شده است.



اگر اصولگرایان به دنبال انتخاب «صالح مقبول» به جای «اصلح» هستند؛ پایداری با اصولگرایان وحدت نمی‌کند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه سازوکار برخی از اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، این روزها در قالب ائتلاف 1+2 درحال پیگیری‌ است، گفت: اگر سایر اصولگرایان به دنبال انتخاب «صالح مقبول» به جای «اصلح» هستند، پایداری با اصولگرایان وحدت نمی‌کند.



پرتاب ماهواره طلوع از پایگاه فضایی امام خمینی(ره) در آینده نزدیک

وزیر دفاع گفت: پایگاه پرتابی به نام حضرت امام خميني(ره)، مراحل آخر خود را طی می‌کند که پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ از آن پایگاه انجام خواهد شد.



"تانک ذوالفقار" نماد ولايت‌مداري و عشق نيروي زميني ارتش به پيشرفت کشور است
فرمانده نيروي زميني ارتش با اشاره به تلاش اين نيرو در عرصه دفاعي گفت: موفقيت‌هاي خود را در اين عرصه، مرهون تلاش جوانان ارتش و فضل خدا مي‌دانيم.



جنگنده‌اي که نيروي دريايي آمريکا را فلج مي‌کند + مشخصات فني قاهر 313
رونمايي از هواپيماي جنگنده "قاهر 313"، بسياري از کارشناسان و رسانه‌هاي غربي را شگفت‌زده کرده است، به‌طوري که برخي از‌ آن‌ها اعتقاد دارند اين جنگنده مي‌تواند ناوگان دريايي آمريکا در خليج فارس را زمين‌گير کند.



سوریه یک دژ محکم در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی است
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: سوریه یک دژ محکم در برابر تجاوز و زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی بوده و بی‌شک نظامی که چنین مقاومتی از خود نشان داده است بدون پشتیبانی مردم خود نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.



بازداشت عاقبت "خیانت در امانت"
مجازات مرتكب جرم خیانت در امانت بر اساس ماده 674 قانون تعزیرات مصوب 1375 حبس از شش ماه تا سه سال می باشد.همچنین قانونگذار در ماده 673 قانون یاد شده، برای سوء استفاده از سفید مهر یا سفید امضاء یك تا سه سال حبس تعیین كرده است.



"سبك زندگي" دغدغه اصلي انقلاب اسلامي
ادبیات انقلاب اسلامي طی بیش از سه‌ دهه به دو دستاورد مهم در نسبت بین «سبک زندگی» با «تمدن‌سازی» دست یافته است؛ بارزترین عملکرد در مقوله سبک زندگی(بخش نرم‌افزاری تمدن)، ایجاد «روحیه مقاومت در برابر استکبار جهانی و مظالم عالم» در سطح «فرهنگ عمومی» کشور است.

انتهاي پيام/س2


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.