سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاي خالي تکنولوژي در توليد جوراب ايراني

با استفاده از تکنولوژي و توليد جوراب مي توان زمينه هاي حضور توليد کنندگان اين عرصه را در بازارهاي جهاني فراهم کرد.

بهنام شرفي نيا توليد کننده نمونه جوراب و کارشناس نساجي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به ظرفيت توليد نخ پنبه اي در کشور ايران قابليت توليد هرنوع جوراب را دارد.

وي گفت: استفاده از مواد طبيعي و پلي استر مرغوب براي توليد جوراب اهميت فراواني دارد زيرا اين محصول با سلامت آدمي در ارتباط است.

اين توليد کننده توليد اين محصول را پر مصرف را نيازمند تکنولوژي و نوآوري دانست و گفت: امروزه بايد در توليد اين محصول از تکنولوژي روز دنيا از جمله نانو فن آوري کمک گرفت. در حال حاضر ايرانيان موفق به توليد جوراب نانو، بدون بو شده اند که از ترکيبات طبيعي گياهان فيبري در توليد آن بهره گرفته اند.

شرفي نيا واردات جورابهاي نامرغوب را بهترين شکل توليد کنندگان اين بخش دانست و گفت: ظرفيت توليد جوراب در ايران بالاست به طوري که به طور متوسط براي هر ايراني از 2 تا 3 جفت جوراب توليد داخل وجود دارد و نيازي به واردات آن نداريم.

وي موفقيت در اين زمينه را توجه به مدل و رنگ جوراب دانست و گفت: علاوه بر کيفيت بالاي جوراب رنگ و مدل آن هم براي مصرف کننده داراي اهميت است که توليدکنندگان با سرمايه گذاري در اين بخش مي توانند زمينه هاي حضور خود را در بازارهاي جهاني فراهم کنند.



برچسب ها: تکنولوژی ، جوراب ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.