سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت همکاری روسای دانشگاه های سراسر كشور ؛

کتب دانشجویی با تخفیف ویژه ارائه می‌شود

ریاست مرکز نشر دانشگاهی گفت: در صورت همکاری دانشگاه با مرکز نشر دانشگاهی کتب مورد نیاز دانشجویان را با تخفیف ویژه در اختیار آنان قرار می‌دهیم.

دکتر بهمن حاجی‌پور، ریاست مرکز دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: در صورت اعلام آمادگی دانشگاه‌ها مبنی بر همکاری با مرکز نشر دانشگاهی این مرکز با برپایی نمایشگاه های دائمی کتاب در دانشگاه های سراسر کشور، کتب مورد نیاز مرتبط با رشته‌های تحصیلی هر دانشگاه را با تخفیف ویژه و با آغاز ترم تحصیلی جدید در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ارائه کتب مرکز نشر دانشگاه های نیازمند همکاری و مساعدت مسئولین دانشگاه های مربوطه است یادآور شد: در صورت اعلام آمادگی روسای دانشگاه ها، با برگزاری نمایشگاه‌های دائمی یا مقطعی این اقدام انجام خواهد شد.

ریاست مرکز نشر دانشگاهی یادآور شد: در نیمسال دوم تحصیلی سال جاری 20 دانشگاه با مرکز نشر دانشگاهی مکاتبه نموده و با اعلام همکاری با این مرکز اقدامات لازم جهت برپایی نمایشگاه و ارائه‌ی کتب مورد نیاز دانشجویان انجام شده است.

گفتنی است: مرکز نشر دانشگاهی از بدو تأسیس در سال 1359، یکی از موسسات شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و پس از سال 83 به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های وزارت علوم به فعالیت خود ادامه داده است./ع2
برچسب ها: کتب ، دانشجو ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.