سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ عزیزی مطرح کرد:

گروهک‌تروریستی منافقین،‌ مزدوران جدید آل‌خلیفه برای سرکوب مردم بحرین

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جنایت‌ها و ترورهای گذشته اعضای گروهک تروریستی منافقین در ایران و عراق،‌ گفت: آل‌خلیفه تلاش دارد تا اعضای این گروهک را به مزدوران خود برای سرکوب مردم بحرین تبدیل کند.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،عبدالرضا عزیزی ،‌ با اشاره به سابقه جنایت‌بار گروهک تروریستی منافقین در کشتار مردم ایران و عراق، گفت: اعضای این گروهک تروریستی منافقین، ‌مزدوران بی‌جیره و مواجبی برای دیکتاتورها هستند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که سران دیکتاتور بحرین می‌خواهند به هر طریقی حتی با کشتن مردم در قدرت بمانند، بنابراین تلاش دارند تا با انتقال منافقین به این کشور، از آنها در ترور مردم مظلوم بحرین استفاده کنند.

وی با اشاره به بی‌اعتنایی غرب به نقض حقوق بشر در کشورهایی مانند بحرین و عربستان، افزود: غربی‌ها چشمان خود را بر جنایت‌ها و رفتارهای ضد حقوق بشری آل‌خلیفه بسته‌اند؛‌ چرا که سران منامه، گوش به فرمان کاخ سفید هستند و هر دستوری که از واشنگتن صادر شود، بی چون و چرا اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به قرار داشتن نام گروهک منافقین در لیست گروه‌های تروریستی سازمان‌های بین‌المللی، تصریح کرد: واژه‌هایی چون آزادی،‌ دموکراسی و حقوق بشر،‌ ابزاری در دستان غرب است تا به وسیله آن کشورهایی را که با سیاست‌های آنها هماهنگ نیستند،‌ مورد تاخت و تاز قرار دهند؛ اما به کشوری مانند بحرین که قصد دارد از منافقین تروریست پذیرایی کند،‌ نه تنها اعتراضی نمی‌شود؛‌ بلکه مورد حمایت بیشتر نیز قرار می‌گیرد.

چندی پیش یک مسئول سازمان ملل متحد در عراق از اعلام آمادگی بحرین برای پذیرش و اسکان اعضای گروهک تروریستی منافقین در خاک این کشور خبر داده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.