سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قادرمرزي:

آزادسازي قيمت بليط هواپيما اجحاف در حق مردم است

عضو كميسيون عمران مجلس گفت: آزادسازي و افزايش قيمت بليط هواپيما در شرايط فعلي اجحاف در حق مردم است.

حامد قادرمرزي نماينده مردم قروه در "مجلس" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات رئيس "سازمان هواپيمايي كشوري" مبني بر آزادسازي قيمت بليط "هواپيما" در سال 92 گفت: با افزايش اخيري كه در قيمت بليط هواپيما منظور و حدود 70 درصد آفزايش يافت، توان مردم و استقبال آنان براي سفرهاي هوايي به شدت كاهش يافته است.

وي در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمت "بلیط هواپیما" نه به سود مردم و نه به صلاح شرکت‌های‌ هواپیمایی است، افزود: افزایش قیمت بلیط "ناوگان هوایی" کشور باعث حذف و یا کم شدن استقبال از مسافرت‌هاي هوايي خواهد شد.

*** كميسيون عمران موضوع را بررسي مي‌كند

عضو "كميسيون عمران" مجلس تصريح كرد: آزادسازي و افزايش قيمت بليط هواپيما در شرايط فعلي كشور موجب واردآمدن فشار بيش از پيش به مردم بوده و اجحاف در حق آنان است.

قادرمرزي همچنين از اقدام سازمان هواپيمايي كشوري به عنوان يك "سازمان دولتي" براي افزايش مجدد قيمت بليط هواپيما انتقاد كرد.

نماينده مردم قروه در مجلس با بيان اينكه اين موضوع قطعا در "كميسيون عمران" بررسي مي‌شود، اضافه كرد: اعضاي كميسيون عمران مجلس اين موضوع را بررسي كرده و قطعا در صورت چنين اقدامي از سوي دولت به آن واكنش نشان خواهد داد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.