سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميرحسين پیروانی: تدابیر کادر فنی و ارائه بازی سرعتی برگ برنده تیم ملی است

کارشناس فوتبال گفت: عملکرد لبنان قابل قیاس با فوتبال ما نیست، ملی پوشان با اجرا گذاشتن تفکرات کی‌روش و دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای، می‌توانند لبنان را در آزادی شکست دهند.

امیر حسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم‌های عربی نوع و شکل فوتبالشان این است که با حوصله بازی می‌کنند. از بین بردن زمان مفید بازی و گرفتن سرعت حریف فاکتورهای فوتبال با حوصله تیم‌های عربی است.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: تیم ملی در خط حمله بازیکنان سرعتی هم چون رضایی، خلعتبری و افشین را دارد که از سرعت آن‌ها می‌تواند استفاده کند. لبنانی‌ها با تعداد نفرات زیاد در محوطه جریمه جمع می‌شوند. هافبک‌های کناری توانمند تیم ملی با ارسال‌های خوبشان برای مهاجمان قد بلندی هم چون حاتمی می‌تواند موقعیت‌های گلزنی روی دروازه لبنانی‌ها ایجاد کند.  فرزاد حاتمی با قدرت سرزنی‌اش در خط حمله می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: لبنانی‌ها از طریق شروع مجددها و ضربات ایستگاهی سعی می‌کنند که گل بزنند اگر ملی پوشان فوتبال ناب ایرانی را مقابل لبنان به نمایش بگذارند به راحتی می‌توانند برنده این بازی باشند.

وی درباره برگ برنده تیم ملی فوتبال لبنان گفت: مدیریت و تدابیر کادر فنی، بازی سرعتی ملی پوشان و حمایت و تشویق تماشاچیان برگ برنده تیم ملی مقابل لبنان است.

وی درباره انتقادهای برخی از کارشناسان فوتبال از لیست تیم ملی گفت: انتخاب بازیکنان حداقل اختیارات مربی است. به خاطر همین انتقاد کردن از لیست تیم ملی خیلی منطقی نیست. انتخاب بازیکنان برای تیم ملی سلیقه‌ای است. سرمربی تیم ملی مسئول برد و باختهای تیمش محسوب می‌شود. براین اساس وی تشخیص می‌دهد که چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند.

پيرواني درباره ارزیابی اش از اسامی تیم ملی بیان داشت: سلیقه شخصی من این است که بهتر بود بازیکنان جوان در این لیست قرار می‌گرفتند. به طور مثال رضا حقیقی هافبک دفاعی پرسپولیس می‌توانست در کنار جواد نکونام تجربه اندوزی کند.

وی تصریح کرد: تیم ملی با برنامه ریزی بلند مدت و دعوت از بازیکنانی با شرایط سنی پایین‌تر و بازیهای تیم ملی باعث بالا بردن تجربه و سابقه ملی جوانان می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عدم دعوت از رحمتی توسط کی روش گفت: به جرات مهدی رحمتی یکی از بهترین و کاملترین دروازه بانان در چند سال اخیر بوده است. رحمتی از دوران سرمربیگری دایی در تیم ملی حضور داشته است کی روش نباید به سادگی از توانایی‌های رحمتی بگذرد.

پيرواني در ادامه بیان کرد: نبود سرپرست به عنوان پل ارتباطی بین بازیکنان و کادر فنی باعث شد که مشکلات رحمتی را فردی نتواند بررسی و ارزیابی کند. رحمتی هم نسبت به فوتبال کشورمان مسئول است چرا که مسئولان برای این دروازه بان هزینه کردند. وی باید جوابگوی احساسات هواداران نسبت به کناره گیری‌اش باشد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: کی روش هم می‌توانست نسبت به این موضوع برخورد منطقی‌تر داشته باشد. با توجه به در پیش بودن سه بازی حساس در مقدماتی جام جهانی باید مسئولان فوتبال با مدیریت بهتر زمینه حضور مجدد رحمتی در تیم ملی را فراهم کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: براساس شرایط طبیعی فوتبال پیروزی دور از دسترس برای تیم ملی نیست.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال روز چهارشنبه 18 بهمن به مصاف تیم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا می‌رود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.